Gå til innhold

Hvor mange barn har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor mangen år mellom dem?

Jeg har en på 3 år og 4 dager, en på 10 Mnd og 10 dager, og venter en 01.03.13 :-)

Nå gleder jeg meg, men sjokket tok en uke og komme over :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en gutt på 10 mnd :)

Skrevet

Har en gutt som straks er 3år(24.juli) og en jente på 15mnd. Nå venter jeg tvillinger 05.02.13. Så blir en travel og spennende tid =)

Skrevet

Har en gutt som straks er 3år(24.juli) og en jente på 15mnd. Nå venter jeg tvillinger 05.02.13. Så blir en travel og spennende tid =)

Oy utrolig spennende! Lykke til :-)

Skrevet

0. Kjenner ikke så mange barn heller. Aner med andre ord ikke hva jeg går til...

Skrevet

Mannen har en fra før av som snart blir 11.

Så har vi en felles som er 4 år, og venter en til i februar 2013.

Skrevet

Har 3, venter nr 4. 8, 2 og 9 måneder, så blir 3 ganske tette :)

Skrevet

3! På 9, 6 og 11 mnd, fjerdemann kommer i mars-13 :)

Skrevet

Har en jente på 3 år og tre mnd, og en gutt på snart 14 mnd.

Tredjemann kommer i februar :-)

Skrevet

Jeg har tre. En på 12, en på 9 og en på 7. Blir en attpåklatt dette, men det gjør ingenting. Gleder meg til å ha tid til å kose med babyen, det hadde jeg ikke med den siste :)

Skrevet

Så morro at flere venter nr 4!! I min vennekrets er det mer sjelden...

Skrevet

Ja, i min også! Føler nesten at det er flaut, vet mange kommer til å sende oss skjeve blikk.

Da vi ventet nr tre fikk vi spørsmål om vi skulle befolke hele verden alene, og den kommentaren sitter fortsatt i...

Skrevet

Samboer har 2 jenter på 11 og 14. Vi har en som er 1 1/2 sammen, og venter en til på mars.

Skrevet

Jente født -05, gutt født-09, og venter tredje og siste nå :rolleyes:

Skrevet

Venter vår første barn 4 mars 2013, gleder oss stort!:)))

Skrevet

har en på 2 og ett halvt, og går nå på overtid med nr 2...

Skrevet

Jeg har en gutt fra før, 6 år :) litt moro er det at han har gått og bablet i en uke nå at han vil ha en lillebror. Han skulle bare visst hvor nær han er å bli det:p tok test idag:))

Skrevet

Jeg har ei jente på snart seks, ei som snart blir fire og i februar eller mars kommer tredjemann. Har en sterk følelse av at dette blir en gutt, men time will tell:)

Skrevet

Jeg har en jente på snart 17 mnd, og venter ett nurk i April 13 ca. Nettop testet positivt, så det blir 2 tette her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...