3 små skatter Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 Har dere fått noen? Jeg har så sinnsykt lyst på sand eller jord hele tiden. Synes også plutselig kjemikaler lukter godt, spes bensin og neglelakk.... Merkelig
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 11. juli 2012 #2 Skrevet 11. juli 2012 Har dere fått noen? Jeg har så sinnsykt lyst på sand eller jord hele tiden. Synes også plutselig kjemikaler lukter godt, spes bensin og neglelakk.... Merkelig Jeg har hatt noen små her og der: sjokolademelk og iskaffe mokka. Ellers så synes jeg det meste blir så forsterka i smak, smaker liksom sååååå godt. Samme med lukter, eeeeelsker kjeller lukt, malingslukt, neglelakk fjerner osv. Den eneste stooore picaen jeg har og har hatt nå konstant noen mndr er Extra tyggis spearmint. Det er verre enn røyksuget når jeg røyka. Det går 3 og fire pakker om dagen og jeg slafset og smeller og tygger og må stadig bytte den ut for å ta ny og få den intense smaken. Tannkremen vi har er og spearmint og jeg synes det er såååå deilig å pusse tenner Hihi. Eller så har jeg hatt så lyst på kake hele svangerskapet!! Men det er en fulle jeg har undertrykket, ellers hadde jeg vel veid 100 kilo nå.
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 11. juli 2012 #3 Skrevet 11. juli 2012 Ååå den tyggisen <3 <3 hehe å sjokolade is med sjokolde,kake med sjokkolade mmm eller vannmelon <3 <3
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 11. juli 2012 #4 Skrevet 11. juli 2012 Jeg har sniffa Biotex! mmm... Hehe
all by myself Skrevet 11. juli 2012 #5 Skrevet 11. juli 2012 Buntgulrøtter og rå poteter. Kan jo ikke holde på å spise rå poteter så prøver å holde meg. Også elsker jeg kjellerlukt (litt sånn mugg på en måte...) og lukta av jord.
kjempekanin Skrevet 11. juli 2012 #6 Skrevet 11. juli 2012 Helt enig, det lukter såååå godt av bensin og i garasjen.
StineT Skrevet 11. juli 2012 #7 Skrevet 11. juli 2012 Osteloff med majones. skinke og norvegia. Godt varma i mikroen Spiser MINST en om dagen.. Folka på bakeriet gidder ikke engang vente til jeg sier hva jeg skal ha. De bare finner frem. Firkløver er helt fantastisk nydelig.. Og grøt! MASSE grøt! Vannmelon er nydelig, og vårruller er noe av det beste som finnes. Ellers har jeg desverre fått totalt anti på alt av svinekjøtt, biff, og alt av stekt kjøtt egentlig. Matoljer er megaekkelt. og alt som ser fettete ut får frem brekkninger. Har vært sånn siden uke 1, og gleder meg sinnsykt til et mer variert kosthold når lillemor kommer ut...
3 små skatter Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 11. juli 2012 jaaaa, kjellerlukt....så rart egentlig
Drammensjente Skrevet 11. juli 2012 #9 Skrevet 11. juli 2012 Knasker murpuss Nam! Enig i gode lukter som kjeller og jord.... Får skikkelig velværefølelse av de luktene og får liksom ikke nok.
Lea-Pea Skrevet 11. juli 2012 #10 Skrevet 11. juli 2012 JAAAAAA, i det siste så har jeg så sinnsykt lyst til å spise sand!! Det er sikkelig plagsomt, for jeg sitter inne og ser lengtende ut på sandkassa i hagen. Samt at jeg har lyst på skumgummi. Råtelukt/kjellerlukt er også noe jeg elsker. Lurer på om det er fordi vi mangler noe...isåfall lurer jeg på hva? Jeg har også dilla på vannmelom, men det kan man jo spise Godt å høre at det ikke er bare meg
4blir5 Skrevet 11. juli 2012 #11 Skrevet 11. juli 2012 Såpelukt!! Spes. håndsåpe og tøymykner. Når jeg dusjer såper jeg meg inn med ett såpestykke som lukter alldeles nydelig. Har heller aldri vasket hendene så ofte og så nøye. Vasker helt opp til albuene, og sitter og sniffer på lukten som etterlater seg på hendene, sært!!
Lisse_01 Skrevet 11. juli 2012 #12 Skrevet 11. juli 2012 Tror jeg er unormal. Har ikke dilla på noe, og har aldri hatt det
Drammensjente Skrevet 11. juli 2012 #13 Skrevet 11. juli 2012 JAAAAAA, i det siste så har jeg så sinnsykt lyst til å spise sand!! Det er sikkelig plagsomt, for jeg sitter inne og ser lengtende ut på sandkassa i hagen. Samt at jeg har lyst på skumgummi. Råtelukt/kjellerlukt er også noe jeg elsker. Lurer på om det er fordi vi mangler noe...isåfall lurer jeg på hva? Jeg har også dilla på vannmelom, men det kan man jo spise Godt å høre at det ikke er bare meg Har lest på ulike nettsider at det kan skyldes en form for mineralmangel, og da spesielt jern. Dette er visstnok ikke bekreftet, men det er det man antar i hvertfall.
vurdere1til Skrevet 11. juli 2012 #14 Skrevet 11. juli 2012 såpe, shampoo, vaskemiddler, skyllemiddler... har aldri vasket hendene så mye som nå.. å Jiff spray, den til dusj og bad, den lukter nydelig, vasker bade flere ganger i uka hehe har aldri hatt det så reint før som når jeg går gravid hadde det samme når eg gikk med mitt første barn oxo samme lystene, ventet gutt da, å jammen blir det ikke en gutt til
Snartmammatil3 <3 Skrevet 12. juli 2012 #16 Skrevet 12. juli 2012 plastikk og kjellNeste uleste Emne →er lukt.... Jeg har kjellerlukt også. Men kan jammen meg begynne lure innimellom hva som foregår inni kroppen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå