Gå til innhold

Ser dere det jeg ser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skyggestrek er en strek den streken egentlig skulle ha vært. Du ser egentlig bare at det er der streken skal være. Den har mao ikke reagert på hcg...

Ta en ny i morgen eller fredag, da bør den være sterkere. Lykke til :)

Kom streken innefor tidsfristen?

Jeg har fått skyggestrek på a1-testene tidligere, men skyggestrekene er som regel gråaktige, hvis testen har reagert på hcg bør den være rosaaktig... Jeg plukker alltid testene fra hverandre for å se skikkelig, men det skal man egentlig ikke gjøre. :P Kom streken innenfor tidsfristen eller etter at testen hadde "tørket"?

Nei, tok rfsu på mandag, den var helt hvit.

doc-morris har jeg ikke hørt om og ikke sett heller. Men tenkte å ta den andre a1 testen i morgen, og så kanskje kjøpe noen andre tester i morgen ettermiddag hvis det kommer en slik strek i morgen og! :)

Annonse

Åh, det er sÅ ALT for lett Å bli opphengt! Kan ligge om natten og plutselig tenke pÅ noe, og jeg MÅ pÅ nett for Å skjekke det ut osv...

GÅr det ikke an Å legge ut bilder underveis? hmm..

Men i allerfall; Det kom en svaaak strek i dag ogsÅ :/ Er det vanlig Å fÅ skyggestreker pÅ 2 tester etter hverandre? Har aldri opplevd Å fÅ det før, er første gangen for min del at det er noe i testsonen i det hele tatt.

Denne ser mer rosa enn grÅ ut spør du meg. (men det gjorde den jeg tok i gÅr ogsÅ..) Det virker som om den er litt ujevn i fargen, og sÅ kunne jeg skimte den etter kanskje 30 sek eller noe. Hvis det har noe Å si for sansynligheten om det er skyggestrek eller et tidlig positivt svar :)

Men samboeren skulle kjøpe ny test av et annet merke i dag, sÅ kan det jo hende vi fÅr et litt klarere svar :)

Som sagt har jeg ikm i dag (tror jeg... testet positivt pÅ el-test for nøyaktig 2 uker siden i dag, sÅ..)

Jo, men den der er jo rosa!!! Og det er alltid sånn at det vises bedre i virkeligheten enn på bildet :)

For å få et sikkert svar skulle du prøvd å ta en test med lavere sensitivitet :) Docmorris er definitivt best med 10 mlU, mens jeg tror a1 har 25 mlU :)

Jeg hvisker et forsiktig gratulerer :D

Ok, har aldri sett docmorris, men skal få samboern til å se etter det. Har ikke rfsu lav sensitivitet? Sånn for sikkerhetsskyld :)

Ja, får hviske et forsiktig takk til bake, da :) Meeen jeg vil se en strek på neste test og.. lurer på om det ikke blir en i ettermiddag allerede :P og kanskje en i mrg tidlig.. :)

åjåjåj...

ok, men vitus apotek har vi, så da skal jeg sende gubben dit før han kommer hjem :)

Ja, det er kjempespennende! Men jeg trodde ei stund at jeg kanskje ikke var gravid, har hatt blødning siden mandag. Ikke mye sånn at det kommer i trusa, men er rødbrunt nesten hver gang jeg har vært på do. Har jo lest at det er mange som kan ha det, men karer ikke heeeelt å slå meg til ro enda. Men hvis denne testen også har to streker, så kan jeg vel begynne å juble litt?! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...