Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 (endret) vet at for noen uker siden hadde jeg fire cm fra livmoren og toppen av ribbebeina(der de møtes midt mellom matfatene) når jeg sto. nå er det i alle fall fra fingertuppen på langefingen til der hvor tommelen starter om noen skjønner :-P eg må ta å måle ved neste kynner :-):-) noen andre som vil eller har målt? hehe.. er forresten 37+4 Endret 11. juli 2012 av Virrus og Guttene + spiren <3
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #2 Skrevet 11. juli 2012 ca 14 cm faktisk :-)
julibebis12 Skrevet 11. juli 2012 #3 Skrevet 11. juli 2012 har faktisk ikke merket noe forskjell på magen jeg :/ er i uke 38 selv.
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2012 slik var det med nr 1 med meg, så merket godt når magen sank og fødselen bare var ett par dager unna ;-) nå har jeg hatt den lav en stund, og hadde det med nr 2 og merket liten forskjell rett før fødsel :-\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå