Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært veldig aktiv. Spesielt etter at permisjonen begynte 3 uker før termin. Hele dager i fornøyelsesparker med 3-4 unger. Fjellturer også videre. Men dette var første gang jeg gikk over tid. Ble satt i gang 11 dager over.

De andre har kommet litt før eller til termin. Men var da aktiv men samtidig student så ble mere sitting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er aktiv på det viset at jeg må gjøre ALT med hus og hjem og de ungene vi har fra før SELV. Lite eller ingenting hjelp å få fra mannen! Med full jobb i tillegg har det da blitt omtrent som vanlig: Jeg er sjelden ferdig med dagens oppgaver før i 23-tida. Dvs at jeg sjelden setter meg ned før da... Mannen befinner seg på sofaen senest i 20-tida og blir der resten av kvelden. Ja, det er skrikende urettferdig, men det er en annen historie, og jeg gidder ikke ta den nå! Men han henger i en tynn tråd, bare så det er sagt!

Er i uke 38 nå. De siste 2 månedene har ikke kroppen fungert helt, så jeg må stadig finne praktiske løsninger for å få gjort ting. Må feks enten bruke kost og brett, eller tærne, eller sette meg ned på gulvet for å få plukket opp ting fra gulvet. Har ikke bekkenløsning, bare en diger mage! Etter en ca en times tid m husarbeid må jeg ofte legge meg nedpå i 5-10 min for å få kynnerne til å gå over. Har mye nedpress også, men prøver å late som om jeg ikke kjenner det.

Etter ferien i juli/august har det blitt slutt på gåturer. Før det ca en rusletur i rolig tempo daglig, pluss mye utelek o.l. med barna. Nå trenger jeg kreftene for å fungere til det jeg må gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...