Netti*** Skrevet 19. august 2012 #26 Skrevet 19. august 2012 Jeg har vært veldig aktiv. Spesielt etter at permisjonen begynte 3 uker før termin. Hele dager i fornøyelsesparker med 3-4 unger. Fjellturer også videre. Men dette var første gang jeg gikk over tid. Ble satt i gang 11 dager over. De andre har kommet litt før eller til termin. Men var da aktiv men samtidig student så ble mere sitting.
Gjest Neriad Skrevet 19. august 2012 #27 Skrevet 19. august 2012 Er aktiv på det viset at jeg må gjøre ALT med hus og hjem og de ungene vi har fra før SELV. Lite eller ingenting hjelp å få fra mannen! Med full jobb i tillegg har det da blitt omtrent som vanlig: Jeg er sjelden ferdig med dagens oppgaver før i 23-tida. Dvs at jeg sjelden setter meg ned før da... Mannen befinner seg på sofaen senest i 20-tida og blir der resten av kvelden. Ja, det er skrikende urettferdig, men det er en annen historie, og jeg gidder ikke ta den nå! Men han henger i en tynn tråd, bare så det er sagt! Er i uke 38 nå. De siste 2 månedene har ikke kroppen fungert helt, så jeg må stadig finne praktiske løsninger for å få gjort ting. Må feks enten bruke kost og brett, eller tærne, eller sette meg ned på gulvet for å få plukket opp ting fra gulvet. Har ikke bekkenløsning, bare en diger mage! Etter en ca en times tid m husarbeid må jeg ofte legge meg nedpå i 5-10 min for å få kynnerne til å gå over. Har mye nedpress også, men prøver å late som om jeg ikke kjenner det. Etter ferien i juli/august har det blitt slutt på gåturer. Før det ca en rusletur i rolig tempo daglig, pluss mye utelek o.l. med barna. Nå trenger jeg kreftene for å fungere til det jeg må gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå