Gjest xbibbi Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 Skal dere ha dagseng i stua? hva tenker dere ha? bruke vogna, kurv, vugge eller lignende?
Rose04 Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Vi bruker lekegrinda som dagseng, med lammeull i bunnen. Har brukt den fra dag 1 og mini sover der fremdeles når han sover inne på dagen, er 19 mnd nå. :-)
km88 Skrevet 10. juli 2012 #4 Skrevet 10. juli 2012 Vi har kjøpt en sånn leandervugge,som vi skal ha hengende i krok Så har vi en krok i stua,å en på soverommet vårt siden babyen skal sove inne hos oss til å begynne med ) Fant ut at det var den beste løsningen for oss,siden vi ikke har så innmari stor plass..
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 11. juli 2012 #6 Skrevet 11. juli 2012 Sist ble kun vogna brukt, noe som egentlig var veldig greit for var aldri avhengig av å måtte gå hjem med den lille da uansett hvor vi var Nå får jeg lånt vugge av noen, så er usikker på om jeg vil bruke den til dagseng eller bare ha lekegrinda til det. Det blir i hvertfall ikke sprinkelsenga, den er kun til natta
kaklemor Skrevet 11. juli 2012 #7 Skrevet 11. juli 2012 Førstemann sov i bagdelen til vognen de første ukene før vi flyttet han til sprinkelseng på natten. På dagtid gjelder vogn Kommer til å gjøre det samme. Veldig greit at dem er vant til vogn da de sover i vogn i bhg
Lisse_01 Skrevet 11. juli 2012 #8 Skrevet 11. juli 2012 Skal ha Stokke daybed. Han skal sove i den på natten og frem til han flytter inn på eget rom i sprinkelsenga
Oktoberbarnetmitt Skrevet 11. juli 2012 #9 Skrevet 11. juli 2012 Jeg også liker Leander vuggen og satser på den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå