Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest xbibbi
Skrevet

Skal dere ha dagseng i stua? hva tenker dere ha? bruke vogna, kurv, vugge eller lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker lekegrinda som dagseng, med lammeull i bunnen. Har brukt den fra dag 1 og mini sover der fremdeles når han sover inne på dagen, er 19 mnd nå. :-)

Skrevet

Har vugge til å ha i stua :)

Skrevet

Vi har kjøpt en sånn leandervugge,som vi skal ha hengende i krok :) Så har vi en krok i stua,å en på soverommet vårt siden babyen skal sove inne hos oss til å begynne med :)) Fant ut at det var den beste løsningen for oss,siden vi ikke har så innmari stor plass..

Skrevet

Moseskurv:) til seng og dagseng:)

Skrevet

Sist ble kun vogna brukt, noe som egentlig var veldig greit for var aldri avhengig av å måtte gå hjem med den lille da uansett hvor vi var ;) Nå får jeg lånt vugge av noen, så er usikker på om jeg vil bruke den til dagseng eller bare ha lekegrinda til det. Det blir i hvertfall ikke sprinkelsenga, den er kun til natta :)

Skrevet

Førstemann sov i bagdelen til vognen de første ukene før vi flyttet han til sprinkelseng på natten. På dagtid gjelder vogn :)

Kommer til å gjøre det samme. Veldig greit at dem er vant til vogn da de sover i vogn i bhg

Skrevet

Skal ha Stokke daybed. Han skal sove i den på natten og frem til han flytter inn på eget rom i sprinkelsenga

Skrevet

Jeg også liker Leander vuggen og satser på den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...