Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 jeg koser meg masse med magen og nyter bevegelser og har jo to barn fra før. men merker at denne graviditeten har gått alt for fort!! jeg spydde til uke 30, og har egentlig bare følt meg "skikkelig" gravid siden dette så dette kortet jo alt ned :-P hehe.. og med to barn, studere.og jobbe så har tiden løpt i fra meg.. noen andre som har det slik?? håper jo at ide han kommer at jeg skal være klar men nå kjenner jeg nesten litt panikk samtidig som jeg er sååååå sliten i kroppen, vondt, kynnere hele tiden, sover lite og dårlig så føler meg klar til å ikke ha denne svære kule hengende på meg!! hehe..
Netti*** Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Hei. Har det sånn selv. Termin om 25 dager men siste arbeidsdag er fredag så har ikke hatt tid til noe redebygging. Har 3 barn også så tiden har virkelig bare flydd siden jeg ble gravid. Magen er svær og diger, føler armene mine er mye kortere ;-) og halsbrann tar knekken på meg. Så derfor skulle jeg ønske jeg begynte føde til helga eller neste uke. Men psykisk håper jeg at jeg får mine 3 uker med permisjon til å være med barna mine og nyte fri, samle krefter. Så veldig dobbel her :-/ Men den kommer når den kommer :-)
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 10. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2012 godt å høre at det ikke bare er meg :-P hehe.. masse masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå