Temperance Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 Jeg er 33+3 i dag, førstegangs har ingen aning hvordan kynnere kjennes ut enda, når begynte dere å få det?
Gjest Flora med nr 3 <3 Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Jeg hadde ikke det med 1.mann. Masse med 2. mann og veldig nedpress. Nå med 3. har jeg lite kynnere, såvidt bare litt murringer. Og bare nedpress om jeg går i hurtig tempo. Er i uke 36.
Netti*** Skrevet 10. juli 2012 #3 Skrevet 10. juli 2012 Har ikke hatt kynnere denne gangen, er i uke 37. Hatt masse de første tre svangerskapene. Tenker på meg selv som heldig denne gangen :-)))
VinterSol+2 Skrevet 10. juli 2012 #4 Skrevet 10. juli 2012 Det er ikke alle som merker det, men alle har det. De første kynnerne begynner nemlig allerede mellom uke 8 og 10.. Jg begynte vel å kjenne dem rundt uke 14 denne gangen, ganske sent til å være meg! Kynnere trenger ikke KJENNES så veldig, men du merker det på at magen blir hard som stein over det hele eller deler av magen. Noen kjenner det bare med hånden, andre får ubehag av det. Jeg har hørt noen beskrive det som om babyen "støvsuger deg innenifra" noen opplever det som gangsperr når de beveger seg etc. Så du har nok kynnere, noe annet ville være rart. Men det er ikke sikkert du kjenner dem! (i flrste svangerskap trodde jeg lenge det var babyen som beveget seg så magen ble hard, og så var det kynnere,, hehehe)
Temperance Skrevet 10. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2012 Takk for svar, godt å høre at jeg ikke trenger å kjenne noe kan jo også være at det jeg tror er babyen som presser seg ut faktisk er kynnere da, siden ikke hele magen trenger å bli hard, slik du sier VinterSol+2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå