Gå til innhold

Hikking

3 prinser prinsesse på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt merke til at lille tulla ikke har hikket de siste dagene, og begynte plutselig å bekymre meg for det. Er det sånn at man skal følge med på dette og? Jeg merker jo godt med annen aktivitet og bevegelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vært veldig opp og ned her i det siste med hikking. Fra jeg begynte å kjenne hikkingen hennes var det alt fra 3-6 ganger daglig og LENGE... Men nu kan det godt gå 1 dag fra eller til hvor jeg ikke kjenner hikkingen, men så plutselig hikker hun flere ganger dagen etter. ;-) Så lenge hun er aktiv og du kjenner henne så er det nok ikke noe å bekymre seg for vil jeg tro <3

Skrevet

Jenta mi hikker ikke hver dag. Hun gjorde det en periode, men nå er det bare noen dager innimellom. På sykehuset sa de det ikke er noe å bekymre seg for, så lenge hun beveger seg godt ellers skal det ikke ha noe å si om du ikke kjenner akkurat hikking :)

Skrevet

Jenta mi hikker ikke hver dag. Hun gjorde det en periode, men nå er det bare noen dager innimellom. På sykehuset sa de det ikke er noe å bekymre seg for, så lenge hun beveger seg godt ellers skal det ikke ha noe å si om du ikke kjenner akkurat hikking :)

Så bra!! Godt å høre, har liksom aldri tenkt på det og visste jo ikke. Alt man skal bekymre seg for, men da slutter jeg med det hvertfall :)

Skrevet

Junior har hikket masse spesielt når jeg skal sove. Men plutselig hatt opphold på flere dager. Men nå er han i gang igjen og jeg sliter med å sovne...

Skrevet

Hvordan føles det når babyen hikker egentlig? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...