Gå til innhold

Syns det er litt "kjedelig" på 3 trimester ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyttet over hit for bare et par dager siden og er så glad for å ha kommet så langt:D

Men virker som om det er de veeeldig nærme fødsel som er de aktive her.. syns alt handler om rier,og starten på fødsler osv.. altså damer fra 37 uker +

Hva med dere andre som er litt tidlgere i 3 trimester.. hvordan går det?

Er dere her?? :D

(Dette er ikke ment som noe slemt mot dere andre altså) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg kom hit igår :) har termin 3 oktober... de går bra bortsett fra bekkenløsning :( går me deg da??

Skrevet

Så hyggelig ;D

jeg har termin 2 oktober.. ganske tett:)

Her går det også fint.. men er sykemeldt nå siden jeg har hatt en del blødninger:/ Må ta det med ro, men koooser meg forde:D

Skrevet

So spennende da :) ja eg og er sjukmeldt... veit du ka du får da?? vi veit de ikkje :)

Skrevet

Det blir en liten jente på oss.. er veldig spent. Er vår første:)

Nicket ditt vil kanskje ikke si at det er deres første?:)

Skrevet

Det tror jeg er naturlig :) jeg og følte det sånn når jeg kom inn her. Alt dreide seg jo om fødsel og rier osv, og da ble jeg selv ganske inaktiv her for det angikk jo ikke meg :) nå er jeg der selv gitt 39+3 og først mot slutten av 3. trimester jeg begynte å poste litt.

Det er nok mange av dere som er tidlig i 3. trimester men merker nok ikke det når det stort sett er vi fødselsklare som poster :)

Kos deg med 3. trim, det kommer til å gå fort!

Skrevet

Forstår godt hva du mener. Jeg følte det også slik i starten. Men det er jo opp til alle å sette dagsorden. Så få på plass tråder om saker som interesserer deg:))

Skrevet

Ja da, vi er her vi andre også, men vi har vel kanskje ikke så store utfordringer lenger/ennå. Tredje trimester er i hvert fall den beste tiden for min del. Er nå i uke 33 og har det kjempefint :D Har i grunnen ikke så mye "spennende" å ta opp for tiden..... He he, ja kjedelig er det sikkert, men veldig behagelig da ;) Det hender jeg får meg en god latter inne på "kranglesiden" eller anonymforum. Hi hi, mye morsom lesing der!

Skrevet

Termin 1.oktober her :-) er i topp form, men sliter litt med bekkenet.

Har dere handlet inn det meste av utstyr ?

Vi har så å si alt i hus nå.. :-D klør i fingrene til å begynne å vaske sengeklær og klær, men prøver å drøye dt litt enda :-p

Skrevet

Blir 3 bebiss her :) har en gutt og ei jente fra før :) eg hadde de meste fra før, er ve ikj so nymotens i dissa tider men de får jo gå... eg har vaska sengkle, håndkle og klede.. er redd eg blir sengeliggande dei siste vekene.. :( er jo 12 veke ijenn og eg er ganske plaget med bekkenet allerede :( er mest framme me skambeinet....

Skrevet

Tenkt akkurat det samme som deg. Termin 3 oktober, og føler alle her har termin i morgen :)

Skrevet

Tenkt samme tanken selv! Vi er tydeligvis flere :) Termin 3 oktober her også. Gleder meg til jeg kan poste innlegg om slimpropp, vannavgang og annet gris ;)

Skrevet

Eg og :) gleder meg til de nermer seg fødsel for de e so utrulig spennande tid :)

Skrevet

Termin 1. Oktober og venter også på å kunne skrive om slimpropp og lure på om fødsel er i gang :))

Er tredjemann som kommer her, første gang vi vet kjønn, men måtte prøves siden vi ikke visste med de to første og jeg ikke ønsker flere barn.

Har kjøpt inn det som trengtes og gleder meg til å fikse alt klart! Har en gutt på 3 år og en på 16 mnd så har nok å henge fingrene i og synes dagene stort sett går fort. Sliter med bekkene og har ringt lege så får se om jeg blir sykemeldt, regner med det da jeg har en veldig aktiv jobb..

Skrevet

Føler det også litt sånn, har termin 8.september, så er ikke riktig fødeklar enda kan du si :) De trådene hvor de spør hvor mange dager det er igjen til termin har jeg omtrent ikke giddet å svare på da di aller fleste som svarer der enten bare har 1 mnd igjen eller er på overtid! :P Føler da det er så fryktelig lenge til min termin (59 dager i dag) :P Jeg har heller ikke så mye å komme med når det gjelder tråder som handler om fødsler og vannavgang og slikt, gleder meg bare til det er min tur :)

Ang. plager, så sitter jeg faktisk oppe nå og ikke får sove grunnet den hersens halsbrannen som holder meg våken! Arg :@ Er 50% sykemeldt grunnet rygg og bekken og skal heldigvis ikke på jobb før på ettermiddagen i morgen, så har god tid til å få sovne på :)

Må bare legge til at det er nok ikke lenge til vi også sitter og bare har noen ytterst få uker/dager igjen til termin, og kan skrive om rier, vannavgang og annet gørr :P hehe

Skrevet

Er i dag akkurat 30 uker på vei :) Har nok mest lest her på 3. trimester, men skulle jeg ha noe på hjertet, dukker det kanskje opp en tråd etterhvert ;)

Formen her har vært både og, helt fra starten av. Den ene "plagen" avløser den andre...men nå er det heldigvis ikke så lenge igjen til babyen kommer.

Er i grunn i god gang med forberedelser. Jeg må gjøre det meste nå mens formen er noenlunde.

Skrevet

Da har jeg også kommet meg inn her :) 3 oktober er h*n ventet og begynner å glede meg nå.Er førstegangs så d er jo litt skummelt men kjenner jeg gleder meg skikkelig :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...