Gå til innhold

Mensmurringer uke 22...litt bekymret 2.gangs...

Anbefalte innlegg

Jeg har siste ukene hatt veldig mye kynnere, slik jeg skrev i et innlegg her i går....og i dag har jeg hatt mensenvondt i rygg og mage...det er "konstant" vondt så vet d ikke er noe rier, men blir bekymret på hvorfor jeg plutselig har mensmurringer? Ikke hatt det siden starten av 1.tri....noen som har opplevd det samme? Er helt "sliten" i magen , føler at det "jobbes" der liksom...vanskelig å forklare men....noen med erfaring?

Fortsetter under...

er i uke 23+2 å hadde mye mensensmerter i noen time i natt dett var liksom utenom de vanlige kynnerne, hadde d i uke 16/17 å trodde ikke man skulle ha det nå, men jordmor som jeg var hos i dag ble ikke bekymret da jeg sa det til henne.. men hun sa jeg måtte kontakte føden om det ble regelmessig eller økte i styrke, ikke noe morro å ha smerter nei:(

Jeg har også mye kynnere, slitsomme, men ikke direkte vonde. Har også hatt noen dager med veldig vondt i ryggen (mer som rievondt, men smertene har vært konstante). Nå har jeg fått en slags følelse av at noe liksom presser litt på "der nede", men det er liksom kun i der og ikke i magen. Så usikker......... Lurte litt på om jeg skulle ringe føden her hvor jeg er, men samtidig vil jeg jo ikke mase...... Så venter kanskje til i morgen slik at jeg kanskje kan få snakke med jordmor lokalt hvor jeg er på ferie og nødvendigvis ikke må reise på sykehuset.............. I kveld skal jeg sitte med beina høyt hevet, ingen oppvask, støvsuging eller annet stress - skal gi meg selv lov til å ta det med ro til jeg føler meg ltit mer trygg. Er 23+6 i dag.

Siste timen har jeg hatt kynnere hvert 3-4 minutt, er helt sliten her og sitter å vurderer en Tlf til føden om det fortsetter 30 min til..huff skikkelig ekkelt, dette hadde jeg ikke med 1.mann :(

Siste timen har jeg hatt kynnere hvert 3-4 minutt, er helt sliten her og sitter å vurderer en Tlf til føden om det fortsetter 30 min til..huff skikkelig ekkelt, dette hadde jeg ikke med 1.mann :(
mener jordmoren min sa at varer det over en time med regelmessige kynnere så bør en kontakte føden. så har villa ringt å hørt jeg.

Ring heller en gang for mye til føden enn at du venter for lenge. Som sykepleier er jeg ikke i tvil om at du får den beste hjelpen, evt svaret om du tar kontakt! Ikke mye hjelp i å sitte å være bekymret! Lykke til og skriv gjerne hvordan det går...

Annonse

Da er jeg hjemme etter besøk på føden! ingen påvirkning av livmorhals, Dvs bare kynnere heldigvis! Hadde 2+i leukosytter og 2+i blod så konklusjonen var UVI! Merkelig , i dag hos jordmor var det kun 2+ i blod (som jg har hatt hele svangerskapet) så dette har kommet fort! Dusjet før jeg dro på ahus og vasket meg før urinprøven så vet den var "ren" ! Første tabletter med selexid er tatt så nå håper jeg ting roer seg snart:) glad jeg dro for å si det sånn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...