Gå til innhold

Endring i vekst.

all by myself

Anbefalte innlegg

Var på UL i dag og tv 1 ligger nå 10% under snitt (ca 1900 gr i uke 33+3) Han har "gått ned" fra -4% på de siste to ukene.

Tv 2 ligger 4 % under snitt (ca 2200 gr) Hun har "gått ned" fra +4% de siste to ukene. Legen kommenterte kun tv 1, men sa at det lå innenfor normalområdet og at jeg ikke skulle bekymre meg. (Så da skal jeg sikkert ikke det...) Men jeg synes 6 og 8 % er mye på to uker. Veit ikke helt hva jeg vil med dette, men følte bare for å dele litt og få ut litt bekymring.

Kjenner jo bra med liv, og de mener alt ellers så bra ut, men allikevel gnager det og jeg kjenner veldig godt etter alt mulig nå :)

Fortsetter under...

Forsto på min jordmor at det er vanlig for tvillingravide at "kurven" på barna flater ut tidligere enn de som går med enlinger. Det er jo et spørsmål om plass inni der også. Og jeg er sikker på at hvis de har sagt at du ikke skal bekymre deg, så trenger du nok ikke det. Hadde det vært bekymringsverdig hadde de nok tatt flere tester. Vi er heldige som får god og tett oppfølging! :-)

Ja, tross alt får jeg ultralyd annenhver uke nå. Ultralyd uke 18, 28, 31, 33, 35 og evt 37 r jo luksus. Og kontroller annenhver uke helt fra uke 24. Det gir jo selvfølgelig en stor trygghet det. Så skal bare nyte at formen fortsatt er bra og de herlige bevegelsene. Så overlater jeg vurderingene til ekspertisen. Lykke til videre du også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...