Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske frustrert no.Tok en test i dag...og ble hoppende glad når den viste positiv.Den var det lenge.Sprang opp til mannen og viste den....og plutselig begynner den å forsvinne???? kjørte av gårde og kjøpte en ny test et annet merke...den viste negativ...kjørte å kjøpte det samme merket som jeg brukte først igjen...då viste den negativ og....har bare lyst å grine......fra lykke til sorg så fort....er det noen som har vært borti dette??? Jeg er så lei meg og frustrert.Rart,men når den var positiv så kjendte jeg den lykke følelsen.vi har og prøvd no i 4 år....vi har en sønn sammen på snart 7 år og jeg har en datter fra tidligere på 13 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har! Jeg tok to cb+ tester som ble positive. Samme som deg, positiv med en gang, så negativ etter en liten stund. Andre tester viste negativ.

Ikke for å være kjip, men jeg var desverre ikke gravid :(

Skrevet
Jeg har! Jeg tok to cb+ tester som ble positive. Samme som deg, positiv med en gang, så negativ etter en liten stund. Andre tester viste negativ. Ikke for å være kjip, men jeg var desverre ikke gravid :(
Uff ja...er det sikkert det samme her...blir jo helt sprø av slikt.....
Skrevet

Ja, og så utrolig skuffet! Jeg ønsket ikke å være gravid, og gikk på pilla. Tok en test fordi magen oppførte seg så rart. Da testen ble positiv fikk jeg sjokk, og måtte omstille alle tankene. Tok den andre testen i pakken, og fikk samme resultat. Grublet lenge, og gikk til lege etter at neste test var negativ.

Grunnen til at magen var rar var at jeg hadde en svær cyste på ene eggstokken, men det var ikke grunnen til den positive testen. CB oppfører seg som regel som de selv vil, derfor lurt å styre unna de.

Pga denne opplevelsen er jeg her i dag, etter å ha forsonet meg med tanken på en ny liten, klarte jeg ikke å gi slipp på den.

Lykke til videre, plutselig skjer det :)

Skrevet

Men for å gi et lite håp;

Du tok vel ikke testene med samme urin? Hcg-en er sterkest ved morgenurinen, og dersom du er tidlig ute med testingen, så er det ikke sikkert at det var nok HCG i urinen ved de andre testene???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...