Mamma til prins 2012 Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 Hva ønsker dere å gjøre annerledes denne gangen?
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Jeg skal bli flinkere til å legge babyen i egen seng denne gangen
På vei igjen <3 Skrevet 10. juli 2012 #3 Skrevet 10. juli 2012 Jeg skal nyte hvert minutt av graviditeten Ellers er det lite jeg vil gjøre anderledes. Eneste må være å gjøre som jeg gjorde med minstemann, samsove de første tre månedene. Det var helt fantastisk
PeppaPig Skrevet 10. juli 2012 #4 Skrevet 10. juli 2012 Jeg skal ikke bruke så mye penger på klær som babyen ikke kommer til å bruke. Kun bodyer og strømpebukser (omtrent) denne gangen! Jeg skal ikke stresse med å holde rutinene den første tiden, men heller la babyen bestemme soving og mat (så langt det lar seg gjøre med en 3åring i huset) Jeg skal sove når babyen sover for det gjorde jeg ikke sist gang. Besøket får heller ta til takke med en uthvilt mamma enn en nybakt kake. Ellers så kommer jeg vel til å gjøre det samme som sist. Jo en ting til - jeg skal filme enda mer!! Satt og så på videosnutter av 3åringen min som baby og angrer på at jeg ikke tok mer film av henne. Må nok investere i et ordentlig kamera denne gangen..
Mamma til prins 2012 Skrevet 10. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2012 Selv skal jeg nyte den nyfødte tiden enda mer. Med en "baby" på 6måneder nå, så ser jeg hvor innmari fort tiden har gått. Og jeg skal ta enda mer bilder og film enn jeg har gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå