treg Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Jeg løper - eller jogger er det vel riktigere å kalle det 6-7 km per gang og 3-4 ggr per uke. Nå har jeg ferie så da blir det nok mer (oftere). Håper keg kan fortsette å jogge i flere måneder (24+5 nå). Og så gjør jeg bekkenbunnsøvelser, men det kjennes knapt ut som "trening", hehe.
Oktoberbarnetmitt Skrevet 10. juli 2012 #3 Skrevet 10. juli 2012 Jeg har et styrkeprogram jeg følger. Har fått veiledning av trener - det kan være lurt om man ikke har så god greie på dette med musklene og hvilke øvelser man bør ta når man er gravid. Går på tredemølle også, med variert intensitet.
Oktoberbarnetmitt Skrevet 10. juli 2012 #4 Skrevet 10. juli 2012 Bekkenbunnsøvelser er med i treningsprogrammet...
Otrera Skrevet 10. juli 2012 #5 Skrevet 10. juli 2012 Jeg løp mye før jeg ble gravid, men nå får jeg bare vondt. Så her er det litt sykling for kondisens skyld og ellers styrke med fokus på mage, rygg og bekken. Prøver å få til to-tre ganger i uka, men ikke alltid det går..
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 10. juli 2012 #6 Skrevet 10. juli 2012 Trener 4-6 ganger i uka. Uke 26 nå... Måtte kaste inn håndkleet i forhold til løping for et par uker siden, ble for ubehagelig, så nå blir det raske turer i oppoverbakker, ellipsemaskin og styrkeøvelser på treningssenteret. Fortsetter til den dagen jeg føder, og kjøre forhåpentligvis på igjen ei ukes tid etter fødsel med en rolig start. Greide iallefall det forrige gang...
Lisse_01 Skrevet 11. juli 2012 #7 Skrevet 11. juli 2012 Jeg har trent aktivt i hele livet før graviditeten. Er i uke 29 og Føler at alt skvulper rundt om jeg løper. Jeg har hund, og går mye tur
Vinterblomst Skrevet 11. juli 2012 #8 Skrevet 11. juli 2012 Turer og yoga. Satser på litt ellipsemaskin nå etter ferien for å trene lår å rumpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå