Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Går rundt i evig sus og dus følelse, av en stor glede :)

Jeg hopper snart videre til 3 tri, og tiden går skremmende fort!

I går fikk jeg en totalt energibombe som resulterte i ting som skulle bli gjort- det ble gjort :)

- Ryddet veske/kjole- kottet mitt som skal rives, og fikk systematisert alt inn i klesskapet mitt.

- Tatt på nytt trekk på bagvognens madrass

- Vasket klær og tjoheii :)

Så nå skal vi snart sette i gang med brekkjernet for å rive kottet, så dette blir bra :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953289-denne-lykkef%C3%B8lelsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg synes også tiden går fort. Spesielt etter uke 18 da vi var på UL. Nå vil jeg at tiden skal gå sakte, for nå ligger jeg på sofaen hver kveld og leker med gullet ;) Trykker der hun sparker og bare koser oss :) Er i uke 22+2 i dag. energien er også stigende, noe tak og vegger får svi for. Her er det grønnsåpe som gjelder om dagen ;) Men har funnet ut at det holder med 1/2 times vasking hver dag fordi jeg sliter med ryggen. Kos deg videre :)

Annonse

Ja jeg synes også tiden går fort. Spesielt etter uke 18 da vi var på UL. Nå vil jeg at tiden skal gå sakte, for nå ligger jeg på sofaen hver kveld og leker med gullet ;) Trykker der hun sparker og bare koser oss :) Er i uke 22+2 i dag. energien er også stigende, noe tak og vegger får svi for. Her er det grønnsåpe som gjelder om dagen ;) Men har funnet ut at det holder med 1/2 times vasking hver dag fordi jeg sliter med ryggen. Kos deg videre :)

Ja, skal ikke mye til før ryggen/bekken sier stopp her men som regel er ikke det før jeg setter meg ned jeg får vondt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...