Gå til innhold

Hvor mange dager igjen tirsdag 10. juli?:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en uke, 7 dager igjen i dag:) Da må det vel nærme seg uansett! Slimproppen gikk på lørdag og jeg har 4 cm åpning. Men ellers kjenner jeg ikke noe annet enn en del kynnere...

Er veldig klar! Har dessverre krangla med gubben. Han vekte meg, les: monsteret, kl. 01. i natt... det var ikke et vakkert syn. Så nå blir det vel ikke sex på meg i dag heller, slik jeg hadde skumle planer om;) Får gå rundt å vri på brystvortene i stedet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

18 dager igjen her. Begynner og bli meget klar :-)

Skrevet

10 dager over, så nå kommer lille i løpet av di 4 neste dagene :) gleder meg virkeli mye :)

Skrevet

6 uker og 2 dager igjen :) blir litt deilig å få ribbeina sine tilbake og pusten :)

Skrevet

11 dager her.. og ho er hjertlig velkommen når ho måtte ønske :) Gjerne litt før enn senere :P hihi

Skrevet

7 dager igjen!! Herremin så fort det går, men for all del klar for å bli ferdig!!

Skrevet

9 dager på overtid. Settes i gang om 2 dager :D

Skrevet

9 dager til KS :D

Skrevet

85 dager. Alle her er rett rundt fødsel. Urettferdig :)

Skrevet

13 dager igjen :) men han får veldig gjerne komme før hvis han vil! helt klar jeg nå :)

Skrevet

85 dager. Alle her er rett rundt fødsel. Urettferdig :)

Neida, her har jeg også 79 dager igjen :)

Men fikk de to yngste henholdsvis 4 og 6 uker før termin, så er spent denne gang :)

Skrevet

27 dager igjen til ks :) Og offisielt høygravid i dag, og gjett om det føles sånn ;)

Skrevet

4 dager igjen!!

Skrevet

9 uendelige dager igjen.

Vond natt med lite søvn = tårene spruter og snørra renner. . . Har hittil grini i senga, på sofaen, i dusjen (verdens største klisje) og i telefonen til mannen min. . Nå kommer han snart hjem fra jobb, og det kjennes ut som jeg har mer å by på.

.. åh, hvor jeg elsker denne tilstanden, måtte den vare for evig ;) . . .

Skrevet

80 dager igjen, og godt er det! Mye som skal rekkes før den tid ;) og etter det er jeg veldig klar for vårt nye kapittel; livet som familie på tre <3

Skrevet

21 dager igjen! Neesten fødeklar.. Foreløpig går det egentlig bra. litt tungt å puste men holder fint ut :)

Skrevet

3 dager over terminen og dritt lei.

Skrevet

40 dager igjen til termin! Men er jo to i magen så det er nok ikke fullt 40 dager:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...