Mannan Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 Sitter her å venter på at riene skal ta seg opp.. Begynt å lekke fostervann og den gode murringen er i gang.. :-) er 38+3 i dag!!!
lykkeligmams<3 Skrevet 10. juli 2012 #7 Skrevet 10. juli 2012 guri!! herregud så spennende <3 dette er din dag masse lykke til for deg og ditt
kaklemor Skrevet 10. juli 2012 #10 Skrevet 10. juli 2012 Lykke til, snart er du i mål Eller er der alt
Mannan Skrevet 10. juli 2012 Forfatter #12 Skrevet 10. juli 2012 Han lillegutt i magen lurer mammaen sin.. Det hele roet seg ned.. Nettopp vært hos jordmor for sjekk, er moden og har åpning.. Så nå håper jeg at nåler og stripping får det hele i gang :-P
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 10. juli 2012 #13 Skrevet 10. juli 2012 krysser fingrene for at det tar seg opp igjen nå i kveld :-):-):-)
Mannan Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #15 Skrevet 11. juli 2012 Oppdatering! Jo det hele tok seg opp.. Startet med rier kl 18 som kom med 6 min intervall å hadde en varighet på 1+ ca.. Var klar å skulle bare komme inn til føden.. I det jeg reiser meg for å gå til bilen så kjenner jeg at det kommer masse blod.. Ber samboeren om å ringe etter ambulanse med engang, kjører selv ambulanse å var derfor ikke nølende.. Ble kjørt inn i hu å hast mens fremdeles blødende.. Lillegutt i magen hadde det heldigvis godt hele tiden, jordmor sjekket hjertelyden kontinuerlig.. Har i tillegg kort vei til shus.. Riene tok seg opp på vei inn å kom ca hver 3 min.. Inne på føden fortsatte det å blø å mistanken var rift i morkaken.. Det ble derfor besluttet å ta haste keisersnitt, å lille Vegard så dagens lys kl 2116 med et brøl.. Nå ligger jeg her med verdens skjønneste gutt i armene, forstår ikke helt enda va som har skjedd, det hele var en skremmendes opplevelse, men heldigvis med en lykkelig slutt! :-) Lykke til videre alle dere andre!!'
Bamsemams74 Skrevet 11. juli 2012 #16 Skrevet 11. juli 2012 Oi, dette hørtes dramatisk ut. Så godt at du ble tatt vare på og at alt gikk som det skulle når slikt først skjer. Gratulerer med gutten!
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 11. juli 2012 #17 Skrevet 11. juli 2012 oi! så.bra du.reagerte raskt da :-) og godt det gikk bra med lille.gull!! gratulerer så masse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå