Gå til innhold

2. trimester varer så leeenge synes jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det gikk kjempefort i 1. trimester, og hvis jeg ser tilbake på mine forrige svangerskap gikk 3. trimester også kjempefort. Men 2. varer så utrooolig lenge! Er 17. uker på vei i morgen, dvs at jeg har vært i 2. trimester i 4 uker. Føles mer som 4 mnd... Hehe.. litt utålmodig i dag kjenner jeg ;)

Noen andre som synes tiden plutselig "snegler" seg avgårde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 19 uker i dag og tiden går tregt ja.. Føles jo ut som en evighet til termin i desember.. Er det tom fullgåtte 28 u man er i 2 trim? Det er jo super mange uker hehe;)

Skrevet

Helt enig! er 23+3 i dag, og føler jeg har vært i 2. trimester i evigheter, og at det er evigheter til 3. trimester. hehe :) Men går nok fremover, selv om det ikke virker sånn. :)

Skrevet

Føler at det går super sakte her også er 20+3....

Skrevet

Synes det bare suser avgårde jeg. Enda nå har jeg ferie og gjør akkurat det som passer meg. Er 23+0 i dag. Bare storkoser meg med den lille i magen som turner dagen lang:-D

Skrevet

Enig, 19+2 her. Leeeenge igjen.

Gjest xbibbi
Skrevet

Enig føler jeg har vært her en evighet er 19+5... snart halvveis iallefall:)

Skrevet

Mitt første trimester gikk veldig fort. Visste ikke at jeg var gravid før uke 8 :)

Dette trimesteret har gått litt treigere siden alle ukene er med, men jeg synes ukene egentlig går fort. Har mye å gjøre på om dagene, og det hjelper nok på.

Skrevet

Det gikk veldig sakte for meg å på den tiden, men nå går tiden alt for fort synes jeg :P Er 26+1 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...