Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om dere andre her har vurdert å ta papsen med på første svangerskapskontroll? Jeg har vurdert det men til sist kom jeg egentlig fram til at jeg ville ha den for meg selv. Tror jeg da... Vet ikke helt hvorfor men det er litt ok å ha den timen til bare mine sp.mål osv så kan han heller være med seinere. På en annen side hadde det vært fint at han fikk høre alle mine spørsmål og svar fra en lege som har greie på det........ og kanskje har han spørsmål som han syns var rart å spørre meg om men som det er ok å ta opp når vi er der...?

Hva er deres tanker, damer?

(Jeg spurte faktisk om han kunne tenke seg å være med, men han er litt tilbakeholden/sjenert når det gjelder leger/offentlige personer/kontorer osv så jeg fikk egentlig bare noe mumling som svar, og så gadd jeg ikke spørre hva han egentlig mente :P Jeg vet jo det at dette barnet er kjempe etterlengtet fra hans side så han er ikke motstander av å være med, bare litt utilpass tror jeg :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953181-pappa-p%C3%A5-legebes%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei jeg hadde ikke med mannen på første svangerskapskontroll. Det tenkte jeg ikke på en gang, og det tror jeg ikke han gjorde heller. Så lenge alt ser greit ut, så holder det for meg om han er med på ordinær ultralyd og selvfølgelig fødsel. Hvis han plutselg skulle få noe spørsmål eller behov for å være med, så får han selvfølgelig det :)

Annonse

Takk for mange svar!

Han er veldig velkommen til å være med hvis han vil, men hvis ikke føler jeg at det er ok også.. Godt at han er en engasjert mann, men den første kontrollen er så tidlig at det er ikke stort mer enn prøver og livstilspørsmål sånn jeg husker det ihvertfall. Tror han vil ha stor glede av hjertelyd og ultralyd feks så de vil han garantert være med på :) Fint å høre hvordan andre gjør det også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...