Gå til innhold

Flere som føler seg store og stinne??

Anbefalte innlegg

Gjest Lindus :) med spire!

Jeg er bare 8+3, men føler meg nesten høygravid (!). Dette er mitt tredje svangerskap, og magen har kommet veldig fort. Føler meg så inmari oppblåst og stinn hele tiden. Små kvalm store deler av dagen, og sulten hele tiden. Og magen er rimelig treg! Er det flere som har det på samme måten??

Fortsetter under...

Gjest AnneS

Ja, hadde det sånn i fra uke 5/6-9. Så skikkelig gravid ut! Nå er jeg 9+5 og den siste uken har oppblåstheten heldigvis gått litt over og kvalmen sluppet litt taket de siste to-tre dagene :) Hurra!! Satser på det kun blir med litt småkvalme de neste ukene :)

Er så oppblåst og stinn at det ser ut som jeg er laangt ute i svangerskapet.. Føler meg litt som en ballong. Muligens fordi jeg til vanlig ikke er så veeldig stor.. så dette er uvant, :P Men litt morro også, føler meg veeldig gravid da :o) Hehe..

Annonse

Her også! Men dette med den trege magen har plaget meg skikkelig mye de siste 2 ukene, så i går var jeg på apoteket ogvkjøpte lagtulose. I dag våknet jeg og følte ikke denne forferdelige stinnheten, heeeldigvis. På do MÅ jeg !!

Kommentar fra mannlig kollega forrige uke; " jøss, større pupper allerede???!" haha, da lo jg godt gitt!! Da var jeg ca 5+3 og ikke spesielt mye større enn vanlig gitt!

Oppblåst- Oh yes! Men det er kun fordi jeg spiser heeelt galt i forhold til det kroppen min liker/tåler! Denne kvalmen er ikke enkel å ha med å gjøre, gitt!!

Slenger meg på denne tråden. Dette er tredje gangen for meg og de to andre gangene var jeg hverken så stinn, så uvel eller så slapp. Synes dette er ganske hat og sånn har det vært fra uke 5 og til nå (11+5 nå). Har forsøkt det meste, men ingenting funker. Slank fra før og vekten er forløpig lavere enn før jeg ble gravid, men ser ikke helt sånn ut akkurat.....

Hei. Føler meg på akkurat samme måte! Ganske rart at vekta står stille, men ser jeg meg i speilet, står magen rett ut. Føler meg ikke særlig gravid, mest rund og oppblåst! Teller dagene nå til den "ordentlige" babymagen kommer - blir deilig!! :) Men ser ut som om vi ikke akkurat er alene om det, så vi får vel være stolte av alt som skjer med kroppen! ;)

Jeg er 8.0 i morgen. Er vanligvis slank, sporty og energisk, men nå er jeg kjempeoppblåst, kvalm, ekstremt slapp / trøtt, sulten hele tiden (våkner om natten fordi jeg er sulten og kvalm) og har fått mye større pupper. Kjøpte faktisk ny bh i dag. Mine vanlige bukser har jeg ikke kunnet bruke på flere uker. Er mitt første svangerskap, og må si det har vært tøffere enn ventet så langt. All energien har forsvunnet fullstendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...