Gå til innhold

Tips til søsken gave! :-)

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som har noen supre tips til søsken gave? Har lyst å ha en gave klart til de kommer for å hilse på lillesøsteren sin for første gang. Jeg har ei jente på snart 9 år og en gutt på 2 1/2 år.

Har lyst å gi dem noe som "varer". Da jenta ble storesøster for 2 1/2 år siden kjøpte jeg et smykke med 2 hjerter på, som syboliserte henne og lillebroren.....

Tenker jeg kan prøve å finne på noe slikt denne gangen også, og det er greit for storesøster, men trenger sårt noen gode tips til "lille"- storebroren.... :-)

Takk for alle innspill! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953126-tips-til-s%C3%B8sken-gave/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det hadde vært hyggelig å gi storebroren litt oppmerksomhet også når babyen kommer.

Har dårlig med ideer da.

Smykker er jo kjempefin ide til jenter som liker å pynte seg.

Jeg lurer litt på en litt dyrere leke, noe som jeg vet han ønsker seg veldig...men må tenke litt på det,

Hva med å kjøpe en leke de kan leke med alene, altså som er gøy for de å holde på med mens du er opptatt med babyen.

da min venninne fikk nå, så fikk storesøster aktivitetsbok med klistremerker og enkle oppgaver hun kunne løse selv, og nye fargeblyanter.

det kalles nå "babyboken" og når mamma er opptatt med babyen så er hun opptatt med babyboken sin....

Mulig jeg kan investere i en ny kaptein sabeltann film! :-) da sitter lille gutten fint i ro en stund! :-)

Tror jeg også svinger innom gullsmeden! Mulig de har et smykke med traktor eller lignende som kan passe!

Sist laget jeg t-shirt med med bilde og tekst: verdens beste storesøster! Var veldig stas det, men hun var da 6 år!

Så vanskelig det skulle være da!! :-)

Annonse

guttungen min på 2 1/2 skal få blå sparkesykkel fra xxl! koster 329 kr tror jeg det var.. han har ikke snakket om annet i hele sommer.

den har forresten min lille gutt på nesten to! Den er helt genial! han bare elsker den :) Din gutt kan glede seg :)

sist fikk han en goodiebag med litt forskjellige leker og slik som han kunne leke med selv men som var litt dyrere og større enn til.vanlig. denne gangen får.de klistremerkebøker, tegnebøker ,:tegnesaker , og så.blir det en stor ting hver, minste får nintendo ds og eldstefotballhansker og.fotballspill :-) Jeg har rett.og slett ting som kan holde dem litt opptatt hver for seg og sammen :-) spesielt minsten som gjerne vil trenge litt ekstra når babyen kommer ;-) eldste fyker nå rundt og på fotballbanen :-)

Vår eldste fikk en stor rød traktor med henger. Ikke slik han kan sitte på, men leke med på gulvet. Han var 22 mnd da, leker fortsatt med den og snakker om da han fikk den som storebrorgave, han er 4,5 nå. Vet ikke hva han og lillesøster på 3 skal få. Men tenker at det er kjekt å gi noe som kan holde de litt okkupert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...