Gå til innhold

Bryststimulering med hjelp av brystpumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så lei og vil bare ha det overstått. Er 2 dager på overtid.

Og jeg vet at bryststimulering kan hjelpe hvis man er moden.

Men det er jo såå kjedelig å sitte og klype seg selv i puppen på den måten, også kommer det så mye melk at det bare blir søl. Så da tenkte jeg å prøve pumpa. Jeg har brukt den mye med mine 3 barn, etter de var født, så jeg er veldig komfortabel med den. Poenget er jo å frigjøre hormoner som kan trekke livmoren sammen, så da er det vel en genial ide??

Hva tror du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg vet eg er moden, har gått me en cm åpning i vel ei uka nå men syns det er vondt å prøve å stimulere brystene, om det er bare mine som er øMME eller ikke vet eg ikke.

Vist pumpa kan hjelpe på så blir den tatt fram i morra etter begravelsen. Nå må eg knipe igjen til i morra ettermiddag i allefall :P

Skrevet

Jeg har jo ingen erfaring, er førstegangs. Men jeg har kjøpt meg pumpe, å hun jeg kjøpte den av sa at det var ett godt råd for å få igang fødselen. Men igjen, jeg veit ikke :) lykke til :)

Skrevet

Man skal visstnok ikke prøve å sette igang fødselen ved hjelp av bryststimulering uten overvåkning fra sykehuset. Kan visstnok forårsake stormrier og det kan være farlig for babyen.. Så ville tatt en tlf til fødeavdelingen før du begynner på det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...