Gå til innhold

Middagstips til ammende, noen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg spiser alt! Reagerer babyen din på noe da? Og hvor gammel? Etter 3 mnd skal man kunne spise det meste. Tror kanskje du må prøve deg fram. Men kjøttkaker, eventuelt kjøttboller uten løk, men med hvitløk er godt! Kål, løk, epler og melk holdt jeg meg unna sist jeg ammet, da lillemann hadde kolikk. Pizza må vel og gå bra? Uten løk, men med hvitløk. Svinefilet med ris og grønnsaker. Fiskesuppe.

Lykke til :)

Jeg spiser alt! Reagerer babyen din på noe da? Og hvor gammel? Etter 3 mnd skal man kunne spise det meste. Tror kanskje du må prøve deg fram. Men kjøttkaker, eventuelt kjøttboller uten løk, men med hvitløk er godt! Kål, løk, epler og melk holdt jeg meg unna sist jeg ammet, da lillemann hadde kolikk. Pizza må vel og gå bra? Uten løk, men med hvitløk. Svinefilet med ris og grønnsaker. Fiskesuppe.

Lykke til :)

Ja, han reagerer på mye, men vi er enda ikke helt sikker på hva da han kun er tre uker. Ser ut til å bli bedre når jeg kutter melk, egg og løk... Men det kan godt være flere saker han reagerer på for selvom han får sjeldnere mageknip, får han fremdeles mageknip...

Er de "vanlige "tingene da. Du får trøste deg med at det går over rundt 3 mnd alder. Hvis han plages veldig kan du gi han 5 ml ammete før hver amming, eventuelt drikke 3-4 kopper daglig selv.... Dette er også med på å øke produksjonen, så hvis du ikke ønsker det så er det greit å gi det direkte til han. Brukte det på min baby, og det hjalp :) lykke til med å finne noe å ha til middag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...