Gå til innhold

kommer 3mann før tidligere barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er drittlei, og trenger litt oppmuntring..

Fikk førstemann 2 uker over termindato (startet selv)

Jenta (nr 2) kom 4 dager over termindato.

Nå venter, venter vi, og veeenter enda mer på lillebror, som ikke ser ut til å komme snart;( Har 1 uke til termin idag..

Vanskelig å finne på ting med storesøsken når alle er på ferie og regnen bare hølger ned..;((

Dere som har vært igjennom 3 graviditeter, kom nr 3 da før de to andre, eller er det bare å belage seg på evt. 3 nye uker med veeeenting..

takker for svar;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kom nr 1 tre dager etter termin, nr to en uke før og nr 3 en dag etter...Prøvde det meste av kjerringråd med nr en og tre, men ikke nr to siden jeg da hadde termin i starten av januar.

Skrevet

Uff, føler meg litt kjip nå, men venninna mi gikk 15 dager over med tredjemann... Tror ikke gikk så langt over med andre, men første var visst og treig. Startet av seg selv og alt var normalt, da. Lykke til med ventinga :)

Skrevet

1 kom 5 dager før

2 kom 2 dager etter

3 kom 2 dager etter

Skrevet

Her kom nr. 1 3 dager etter.

Nr. 2 kom 6 dager før og nr. 3 kom 1 dag før.

Håper nr. 4 kommer 1 dag etter, det har jeg bestilt :-) Så får vi se hva som skjer...

Skrevet

Nr. 1: 1 dag før

Nr. 2: 5 dager før

Nr.3: 1 dag over

Nr.4: 1 dag før

Nr.5: 9 dager før

Nr 6: går fortsatt og ruger, 2 dager "over"..

Skrevet

Er i samme båt...

Nr 1: 11 dagar før termin

Nr 2: 9 dagar før termin

Nr 3: Idag 11 dagar til termin, så er såååååå spent på når mini har tenkt å melde sin ankomst.... :)

Lykke til! Plutselig er fødselen i gang.... før eller etter termin..... :)

Skrevet

Det er vel som med det meste annet i svangerskapet, veldig individuelt.

Jeg fikk høre av jm at siden jeg hadde gått over med begge mine første, så måtte jeg regne med å gå over med tredje også.

Førstemann hos meg var den som kom tidligst, kun 4 dager over termin.

ANdremann hele 11 dager etter.

Tredjemann kom 5 dager etter termin.

Helt OK, var forberedt på å gå lenger, så fem dager var piece of cake :)

Skrevet

Nok ikk svaret du er ute etter, men 3 kom en uke på overtid, de andre kom ca 1 og 2 uker før.

Og jeg holdt på å bli gal av ventinga så jeg føler med deg!

Skrevet

Gynekologen min sier at statistisk nærmer hvert barn seg termin, dvs at dersom du fødte 2 uker før sist vil barnet komme nærmere termin denne gang og også omvendt, dersom du fødte for tidlig sist vil barnet komme noe nærmere termin denne gangen. Skjønner du er lei av å vente, eg og faktisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...