Gå til innhold

Det skal ikke være lett...

Anbefalte innlegg

Gjest fin fremtid
Skrevet

Dessverre er det ikke så lett å spå meg eller spå meg om kjærligheten. Jeg har fått vite om forelskelser, forovelse og til og med når bryllupet skal stå her inne og på dib. Det kan jo godt være en annen en som kommer i veien for min energi. Men synd det skal være så vanskelig det å spå om kjærligheten.

Hvordan er det med dere som har blitt spådd av flere om når fødselen skal stå og når dere blir gravide, har dere blitt spådd av flere og evt har mesteparten rett? Eller er det kanskje 1 av 10 som har rett? Hva tror dere om sjansen for at noen skal treffe ganske godt?

Hvem vil dere gjerne spørre igjen? Er det andre der ute enn her på forumene på bim og dib som kan "se" i fremtiden?

Videoannonse
Annonse
Gjest Løvemusene
Skrevet

Hei du. Jeg lurer på det samme, er derfor jeg ofte ber de huske meg og fortelle meg hvordan det gikk etter at jeg har sett for dem. Er jo veldig nysgjerrig på min egen treffsikkerhet.

Jeg selv har nylig blitt spådd av en guru i india faktisk..... moren min dro dit for meg, og var hos han i mange timer og pratet om meg. Han kom opp med en veldig spesifikk dato for når jeg føder neste år, det er helt utrolig. Mamma fikk samme guruen til å spå meg når jeg var 12 år, han sa jeg giftet meg når jeg ble 27 år, det stemte, jeg er 27 nå og har nylig giftet meg :)

Derimot er det ingen som har i løpet av de 5 siste årene klart å spå når jeg blir gravid, verken her på bim, kjedisspåkoner eller andre spådamer som tar seg god betalt. Så på enkelte punkter i livet tror jeg man kan være helt sperret!

Men alt i alt.... ja, jeg tror nok det er mer mellom himmel og jord..

ønsker deg uansett lykke til med kjærlighet og alt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...