VenterPåNr.2 Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Vannet har ikke gått, som i store mengder.. Det jeg lurer på er om det kan være en rift der oppe(?) for jeg blir våt i truse innlegget, bare litt.. kommer mer når jeg reiser meg og går... Det er ikke utflod, det er jeg ganske sikker på.. Det har ingen spesiell lukt heller(kansje bittelitt sæd-lukt), men det er helt blankt.. Det er 5 dager siden vi hadde samleie sist, så det skal ikke være derfor det lukter litt sæd heller(?) jeg er 37+6 idag Skal ringe føden om en stund, se om det tar seg opp og om det evt kommer mer med mer lukt elns. Noen som vet, eller har opplevd lignende?
VinterSol+2 Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Det spørs hvor på hinna det har gått hull. Vannet kan fint gå litt og litt. Det sagt, så er tyntflytende vannaktig utflod også vanlig, de lukter p et bind på føden for å slå fast om det er fostervann eller ei, lykke til!
VenterPåNr.2 Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2012 Har ringt føden nå og skal inn for en sjekk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå