Gå til innhold

Er nysgjerrig på kjønn og om jeg får oppleve normal, vaginal fødsel. Noen som vil se ;D

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Første gang jeg spør om noe her inne. Hadde vært veldig hyggelig hvis noen ville "sett på meg".

Jeg er lykkelig gravid i uke 9. Antatt termin er 13 februar 2013. Har en jente fra før av som ble tatt med akutt keisersnitt etter nesten 3 døgn i fødsel (hun satt fast til tross for 10 cm åpning, litt smalt bekken og himmelkikker).

Det jeg lurer på er følgende:

1: Vil jeg oppleve normal fødsel denne gangen (ikke keisersnitt, vakum eller tang)? Har tatt ct av bekken og vet jeg kan føde normalt hvis barne ligger optimalt (dvs ikke himmelkikker eller setefødsel).

2: Hva med kjønn? Blir like glad for begge deler, men hele familien ellers maser om gutt ;D

Jeg er født 150175

Håper noen har tid og lyst til å svare. Uansett ønsker jeg dere alle en god sommer!

Fortsetter under...

Fikk opp at du venter en gutt :)

Når det gjelder vaginal eller keisersnitt, så fikk jeg ikke tydelig svar men det kunne se ut som det heller mot keisersnitt.

Masse lykke til!

Tusen takk for svar. Da belager jeg meg psykisk på keisersnitt, dvs jeg legger inn hånkleet litt før 3 døgn denne gangen hvis alt går som sist ;D

Det var ikke noe farlig sist, både jeg og snuppa var i topp form. Men vannet hadde jo gått 3 døgn før og hun kom rett og slett ikke ut, så legen nektet å la oss prøve lenger. Men det var en tøff opplevelse psykisk etter å ha jobbet så hardt så lenge (himmelkikkere anbefales ikke ;D). Det viktigste er jo at barnet i magen har det bra og kommer ut på sundest mulig måte. Om jeg må svelge noen kameler og skrinlegge barnslige drømmer om å føde naturlig i vann får heller være..he he.

Noen flere som har lyst til å prøve seg? Får samme svar som Dossa når jeg prøver med giftering i hårstrå, men jeg er jo verken synsk eller dreven på pendel ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...