Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Guttemamma :)
Skrevet

Hvor mye bør/må de spise i løpet av dagen? Og hvor gamle bør de være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt 6 mnd og to måltider. Min var oppe i tre måltider før jeg nattavvente - for jeg syntes han spiste så lite, men det var jo fordi han fikk masse morsmelk på natta. Da nattpuppen ble kutta spiste han alt med stor apetitt:)

Skrevet

Vi fikk beskjed på 6 mnd kontollen at det var på tide. Da spiste snuppa 3 måltider og veide masse ;) hehe..

Vi prøvde nattavenningen og det gikk veldig bra.(På tross av tilbakefall da hun var syk og vi måtte nattavenne enda en gang, da gikk det litt lengre tid) Men jeg tror det er veldig forskjellig fra baby til baby. Noen er klar tidlig og noen ikke. Min våknet rett og slett av vane, ikke fordi hun trengte maten/puppen. Noen nattavenner seg selv også når de spiser mer på dagtid.

Om du velger å nattavenne så merker du nok fort om babyen er klar for nattavenning eller ikke. Har sett at det er mange her inne som har valgt å flytte på eget rom først, da dette noen ganger gjør at babyen sover bedre om natten dermed også kan nattavenne seg selv :)

Masse forskjellig tips her ser jeg. Ville bare dele det jeg kom på i farten ;) hehe

Lykke til med nattavenning :)

Gjest Guttemamma :)
Skrevet

Jeg tror egentlig han er klar for det. Mest vanen tror jeg. Skal prøve, så får vi se hva det ender opp med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...