Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ohmygodohmygodohmygod!!!:P Oppdaget i morges da jeg våknet at det bare er 40 dager til termindato 18.08! Jeg ble helt sånn der OI! WOW, det har jeg ikke tenkt på!:P 5-6 uker høres mye mer ut enn 40 dager!

Ellers er det begynt å komme vann i kroppen (tror jeg??). Fingrene og føttene er stive og klør. Etter mye god mat og en del sitting har jeg også klart å få fett nederst på magen. I følge min kjære elskede mann har jeg fått bollemus:p Men pff, hva gjør vel det? Jeg føler meg ganske flott enda!:D

Vektøkning hittil er 11 kilo, og Minimannen er regnet å være ca. 3400 gram når han kommer til verden!

Jeg er kjempespent på hvem dette helt nye mennesket er! Hvordan ser han ut? Har han min eller min manns nese, blir han mørk eller lys i håret, eller er han født med hår i det heletatt?

Gleder meg sånn, og håper dere andre er fornøyd med svangerskapet så langt!:D

High 5 For Pregnancy!:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, herlig å lese din glede!! jeg har 44 dager igjen, og du har helt rett det høres myyyyye kortere ut med dager enn de 6 ukene!:) gleder meg helt villt til å møte lille leieboeren <3 er det ikke når det er 40 dager igjen man kan kalle seg høygravid?;)

Skrevet

Hihi, litt glede må man kunne vise innimellom?:P Ja, 40 dager før er man for høygravid å regne....Fikk jo helt sjokk der jeg lå i sengen å tilfeldigvis trykte på kalenderen:p Weee!

Skrevet

Da har vi termin samtidig:-)

Skrevet

Å gjett hva, 40 dager går fort det :-))) Var selv der for noen dager siden og nå har jeg bare 25 dager igjen.

Kos dere masse med leieboeren deres, snart har dere en ny sjef i hjemmet ;-)

Skrevet

Jeg er høygravid i dag :D 40 dager igjen :D Det går fort :) Jg og kona gleder oss masse til prinsessa kommer <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...