Gå til innhold

albyl-e - erfaringer anyone??

Anbefalte innlegg

Jeg skal hente albyl-e på apoteket etter jobb idag. Fikk beskjed av legen på sykehuset å ta det som forebyggende, ettersom jeg har hatt 1 MA/BO og 3 SA bak meg.

Noen som har noen erfaringer med Albyl-e? Jeg er litt spent, og håper veldig veldig at denne spirer klamrer seg fast :)

5+2 i dag

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143953015-albyl-e-erfaringer-anyone/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fikk det av legen i går, pga at jeg har hatt svangerskapsforgiftning med begge barna mine, han sa for å forebygge å få farlig svangerskapsforgiftning så måtte jeg ta disse da. men det er viss til å hjelpe morkake mer blod eller noe sånt sa han... vet ikke helt, får nå bare håper det hjelper.

Annonse

Jeg brukte albyl-e i dette IVF-forsøket. Hadde liggende fra et tidligere forsøk, og jeg tenkte det ikke kunne skade å optimalisere blodgjennomstrømmingen til livmor. Jeg er nå i sjette uke : ) Vet jo at det ikke nødvendigvis var albyl-e som var utslagsgivende, men kan vel heller ikke utelukke det. Brukte også høydose e-vitaminer denne gangen. Har tatt begge deler på eget initiativ. Lykke til videre i svangerskapet : )

Hadde en SA og en MA først, ved 3. graviditet anbefalte gyn meg å bruke Albyl E fra positiv test og idag har vi en sunn ogfrisk 2 åring:)

Skal begynne prøving til høsten og skal starte på Albyl E ved positiv test.

Lykke til:)

(litt småblødninger er ikke unormalt, Albyl E tynner på en måte blodet. Er du usikker eller engstelig kan du få tidlig ul etter henvisning fra lege)

Jeg har hatt småblødninger idag. Men testen viser fortsatt gravid 3+... har kjøpt enda en test som jeg skal ta om noen dager. Vi drar på en ukes ferie på lørdag. Og når vi kommer hjem går gynekologen min ut i ferie i fire uker og han syns ikke det var noe vits i med så tidlig ultralyd for det var uansett ikke noe å gjøre fra eller til. Derfor tror jeg vi kommer til å bestille priv. ul når vi kommer hjem igjen. Om ikke jeg har blødd ut i løpet av uka da.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...