Gå til innhold

Albyl-E og Crinone - hva kan man vente seg?

Florida11

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har fått resept på Albyl-e og Crinone av gynekologen som jeg skal starte med ved neste positive test (etter 2 MA og 1 SA det siste året). Jeg liker å være litt forberedt, så det er greit å vite hva jeg kan forvente meg når jeg går på disse medisinene. Jeg glemte nemlig å spørre legen...

Kan man forvente seg blødninger i underlivet når man bruker disse eller skal jeg tolke en evt blødning som mulig abort? Hvilke bivirkninger har dere hatt som har stått på disse medisinene?

Fortsetter under...

jeg fikk albyl-e denne gangen, og tok min første pille på mandag. I går begynte jeg med småblødninger, og idag er ikke brystene tunge og harde lenger. Jeg hadde håpet at blødningene er pga albyl-e'en, men jeg begynner å miste motet nå... og på lørdag drar vi til syden en uke... jeg har pakket ned en clearblue digital med ukesindikator - så kan jeg jo se om det går nedover fra 3+ til 2-3... da vet jeg jo ihvertfall om jeg mister igjen.

Lykke til :)

Annonse

• 2 uker senere...

Urolig leit at du har mistet igjen. Føler med deg. Men selv om det går galt en gang kan det gå bra senere, så ikke gi opp. Jeg fikk pregnyl sprøyter(hcg) i mitt 5, 6 og nå 7 svangerskap. Det 5 gikk galt. Nr 6 gikk strålende, har ei jente på 15 mnd. Det 7 har jeg akkurat startet på nå. I det 6 og 7 svangerskapet har jeg fått abyl-e. Så ikke gi opp enda.

• 5 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...