Gå til innhold

Yes!!

3 prinser prinsesse på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig begynner slimproppen å gå her i gården og, husker jeg holdt på litt med den slimingen ( huff ja, alt man skal få seg til å skrive ;)) forrige gang før den "skikkelige" proppen kom, og med den riene. Men da nærmer det seg hvertfall slutten her :) 39+1 i dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wee!:P Hvordan merker du at slimproppen er på tur å gå? Altså, hvordan kjennes det ut?

Skrevet

Spennende! Lykke til :-)

Skrevet

Ehhhm, da må det jo bli noen detaljer :) Får utflod som ikke er flytende, er seigt liksom, slimete, noen ganger med en sånn "streng" i som nesten ligner på det som er inni egg. Noen ganger kan det komme masse. Jeg holdt på litt slik forrige gang, også en dag kom det en skikkelig propp. Ikke så stor, som en streng, helt fast og med litt blod, og jeg var ikke i tvil om hva det var. Riene kom med den :)

Skrevet

Min kom på lørdag, men ingenting har skjedd enda:( Slimer fremdeles også, men er helt sikker på at selve proppen gikk på lørdag. Venter i spenning. Er 39+2 i dag.

Skrevet

Vet at den kan gå kjempetidlig, men så langt i forløpet som vi er så sier de at man føder innen 1-7 dager :) så da snakker bi jo hvertfall rundt termindato, og det passer med hva jeg har opplevd de to forrige gangene og :)

Skrevet

Spennende!!! =) Masse lykke til!! =D

Skrevet
Vet at den kan gå kjempetidlig, men så langt i forløpet som vi er så sier de at man føder innen 1-7 dager :) så da snakker bi jo hvertfall rundt termindato, og det passer med hva jeg har opplevd de to forrige gangene og :)

Håper inderlig det! Er veldig klar nå. Om ikke noe skjer snart, må gubben bare trø til å gi meg en "omgang" til. Men har vært litt forsiktig med det etter at det bare ble maserier forrige uke. Han er dessuten veldig opptatt av at fødselen skal starte naturlig av seg selv... så ikke sikkert jeg får han med;))

Skrevet

Håper inderlig det! Er veldig klar nå. Om ikke noe skjer snart, må gubben bare trø til å gi meg en "omgang" til. Men har vært litt forsiktig med det etter at det bare ble maserier forrige uke. Han er dessuten veldig opptatt av at fødselen skal starte naturlig av seg selv... så ikke sikkert jeg får han med;))

Her ble det en tur i halmen på formiddagen her om dagen, da vi som dere prøvde kvelden, med det resultat at jeg lå våken halve natta med maserier. Det eneste jeg tenkte var : Herregud er du ikke ferdig snart!! Hahaha, skikkelig romantisk :)

I dag har jeg ikke en gang sterke kynnere, og ikke mer sliming, så det tok seg ikke veldig opp :) Men men. Ikke lenge igjen uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...