Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi er jo nå i den "beste" tiden i svangerskapet:) Mange plager? eller er det en fryd?:)

Her er formen veldig bra, men hatt siste dagene litt tilbake fall på reaksjon av lukter. (første 4 månedene var jeg ekstrem kvalm av lukter)

Men ellers er jeg bare svimete med ett dårlig bekken hehe!

Utålmodig en dag og stresset en annen:))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143952997-hvordan-g%C3%A5r-det-med-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært veldig heldig fysisk med få plager, men merker nå at det begynner å bli litt tyngre ja. å drasse på ekstra vekt og sånn. Klarer ikke gå og stå like mye nå lengre uten å få vondt i beina. Er 27 uker.

Er ellers veldig sliten, men det er pga psykisk belastning i forbindelse med samlivsbrudd.

Gleder meg veldig til å hilse på lille. :) Var på 3D ultralyd i forrige uke og fikk se hvordan han ser ut. Anbefales veldig!

Ja tyngre du sier noe:) kjenner det veldig i ryggen om dagen og er selv blitt "latere":P

Så kjedelig og gå igjennom samlivsbrudd midt oppi dette da:(

ting blir jo ti tusen verre pga hormonene også:/

Vi har tenkt litt på 3D mye også fordi vi ikke har noe skikkelig bilde etter ordinær, fikk tre bilder men ingen av dem er "komplette" vis du forstår. Og nå er han jo så stor, så er ikke mye annet å få en 3D for å se babyen heller, var på kontroll på sykehuset her om dagen og da så jeg en fot ellers var det ikke mye å se hehe,men veit ikke om det var legen som kun så etter om ting var ok da,eller om det ikke blir noe bra bilder da:/

Dette er min første så blir spennende å få ut:) er 25+4 idag

må si at det har blitt tyngre med bekkenplager og dårlig søv. smerter om kvelden som gjør det vvanskelig å sovne og en aktiv baby på kvelden. men skal jo ikke klage. forje svangerskap måtte jeg bruke krykker og hadde et enda verre smertehelvet av bekkenløsninga enn på denne tiden av svangerskapet. merker jeg er litt hormonell for tiden :/

er 23+4 uker.

Endret av romheg♥ mammas skatt♥

Annonse

Hei :) 22+5 her! Har fått litt rygg og bekkenplager de siste par ukene så merker at jobbdagene føles MYE lengre i og med at jeg har mye fysisk krevende oppgaver i høyt tempo. Jobber enda like mye, så gleder meg virkelig til ferie!! Tror kroppen trenger hvile. Heldigvis har jeg null kvalme :) Sist var jeg i toppform hele veien, men tror jeg kan se litt lengre etter det denne gangen, selv om jeg koser meg med magen for det om :)

Her vet vi ikke om det blir gutt eller jente så kjenner jeg er spent! Magefølelsen sier liksom ingenting. Vi har en herlig gutt på 3,5 år fra før av så om det blir en gutt eller jente spiller ingen rolle for oss. Så lenge den lille har det bra så er det det viktigste :D

Er 25+3 i dag og har bedre helse denne gangen enn forrige gang. Merker jeg er litt trøttere enn vanlig, men det er helt greit mot for å være syk i 8 mnd med en tidvis invalidiserende bekkenløsning slik jeg hadde sist. Denne gangen går jeg til kiropraktor og det gjør at jeg kan håndtere sønnen min, trene OG gjøre en del husarbeid. Føler meg helt vanvittig heldig og er kjempeglad for at vi har råd til kiro denne gangen:)

19 uker og kvalm enda (siden uke 5) Er temmelig sliten av å være kvalm og uvel, men jeg kjenner liv hele tiden og prøver å glede meg over det istedet :) Vi venter en jente forresten!

Jeg kjenner det godt i ryggen når jeg står på jobb, men ellers har jeg ikke noen andre plager sålangt. Kvalmen er mer enn nok!

23+0 og fysisk i ok form, ikke kvalm men begynner å føle meg tung og stiv.

Mitt største problem er at jeg er fly forbanna på det meste og aller helst bare vil være i fred :( Trenger bare å pelle meg bittelitt på nesa så er jeg klar for å dele ut en rett høyre. Stort sett alle greier å irritere meg untatt mannen min (heldigvis) Sliter særlig med stemorsrollen for øyeblikket og har svart samvittighet men greier ikke å hente meg inn så for alles ve og vel prøver jeg å holde meg litt på avstand og håper inderlig det går over snart. Huff.

Endret av Maryell

23+0 og fysisk i ok form, ikke kvalm men begynner å føle meg tung og stiv.

Mitt største problem er at jeg er fly forbanna på det meste og aller helst bare vil være i fred :( Trenger bare å pelle meg bittelitt på nesa så er jeg klar for å dele ut en rett høyre. Stort sett alle greier å irritere meg untatt mannen min (heldigvis) Sliter særlig med stemorsrollen for øyeblikket og har svart samvittighet men greier ikke å hente meg inn så for alles ve og vel prøver jeg å holde meg litt på avstand og håper inderlig det går over snart. Huff.

Kjenner med igjen der... Fin fysisk form, men skal utrolig lite til før det smeller.... Har mest lyst til å gå å gjemme meg til alt er over. Hater å være sur, men klare ikke å gjøre noe med det...

Annonse

Formen min er egentlig veldig god til å tenke på at jeg bærer to barn:) Ble sykemeldt for to uker siden, pga morkaker som dekker mormunnen, samt mye ligamentsmerter. Har mye mindre ligament og bekkensmerter nå enn mens jeg jobbet, så har mer energi og bedre humør nå:) Kjedelig å gå hjemme, men heldigvis er det sommer, og mange andre er hjemme om dagen:)

18+0 idag og kjenner at det er tyngre denne gangen enn med forrige. Da ble jeg sykmeldt rundt 26 uker pga bekkenløsning men begynner å kjenne det godt allerede desverre :( I tillegg har jeg blitt så utroooolig mye mer hormonell de siste to ukene. Tuter og hulker over alt og ingenting, blir helt smågal av meg selv. For ikke snakke om mannen som sender en del litt rare blikk om dagen, gah slitsomt! :P

Er bare 15 uker på vei og merker nesten ikke at jeg er gravid. Er bare litt trøtt og litt stivere i ryggen enn før. Hadde ømme pupper i de første 12 ukene men det er gått over nå. Tror at jeg har vært veldig heldig i forhold til mange andre :)

Her formen sånn passe. Bedre enn svangerskap nr 1, men jeg er likevel redusert. Trening har blitt begrenset til å gå tur med bikkja :P

Sliter med dårlig form og må ligge lenge og sove mye, sliter aller mest med dårlig samvittighet ovenfor barnet jeg allerede har, føler meg kjip som mamma når jeg ikke makter like mye som jeg pleier og ungen gråter etter meg :(

Jeg skal likevel ikke klage. Dette var et planlagt svangerskap, og jeg er tross alt heldig som kan bli gravid, det tar jeg ikke som noen selvfølge.

17+1 i dag, grugleder meg til ordinær ul om nøyaktig to uker :)

Jeg er 24 uker og utrolig heldig med formen :) tåler ikke lange turer lenger (11/2-2 timer) uten å bli stiv å rar i rygg å vond nedentil så det har jeg droppet. Bruker (har alltid brukt) støttestrømper på jobb å tror det forebygger mye plager. Anbefales!!! Prøver å få sitte ned i løpet av dagen for å unngå sliten rygg.. blir nok litt trøttere akkurat for tiden men det har noe med at jeg ikke kommer meg like tidlig i seng nå når det er lyst å fint ute.

Sexlysten er ganske oppadgående så der er det også bra ;)

Magen har poppet ut den siste halvannen uken så nå har jeg ikke "dobbel-valke-mage" lenger haha :) Ser meg i speilet noen ganger pr dag å er like overrasket hver gang hvor stor den er blitt. Lille gullet vokser på mor å fars kjærlighet. Vi er heldige som får nyte dette sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...