Ludviksmamma Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Får ikke sove, har sterke kynnere hvert 15 minutt, på 20ende timen... Ringt føden to ganger i dag, de svarer fint, men kynnerne er ikke regelmessig nok, og ikke tette nok rier til å komme... Blir snart tulling. Ryggen min er øm, magen er øm, lillemann vrir seg, stakar liten... Min mann kommer med haste-helikopter fra nordsjøen i morgen tidlig... Ingen slimpropp å se, intet blod, intet vann... Hvor lange kan dette holde på ????
Ludviksmamma Skrevet 8. juli 2012 Forfatter #2 Skrevet 8. juli 2012 Det kom en rie til... auuu.... 13 minutter siden sist... kan legge til at jeg er førstegangsfødende, 10 dager før termin, har ALT klart, venninne som helt sikkert sover med det ene øyet åpent i natt, klar til å kjøre meg til sykehuset... er sååå spent på å treffe lillemann, er såååå klar for å ikke være gravid mere, såååå klar til å legge fra meg noen kilo på sykehuset....
Alvepia *happy mum* Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 (endret) Heia, kjenner til dette. Våknet nettopp av ett skikkelig tak i magen og ryggen. Men er desverre ikke regelmessig enda tror jeg. Har holdt på slik hele helgen men i kveld har det virkelig tatt seg opp. Mannen er heldigvis hjemme fra havet så slipper å sende "bud" på han. Ønsker deg masse lykke til <3 klem Har forresten termin den 14 jeg da. Endret 9. juli 2012 av Alvepia me Juli-Baby!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå