Bamsemams74 Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Er det noen av dere som har bedt om å få en annen jordmor enn den dere "fikk" noen gang? Jeg er redd for at jeg kan få en jeg vet hvem er, og som jeg absolutt ikke vil ha. årsakene er at jeg ikke liker henne spesielt godt og at jeg ikke stoler på at hun overholder taushetsplikten. Vi har en god del felles venner og bekjente, og jeg vil ha det som skjer på fødestua for meg selv... Om jeg får henne, blir jeg nødt til å be om å få bytte, og det føles ikke helt enkelt...noen med erfaring her? Hva sier man? Har man rett til å få en annen eller kan man bli påtvunget en?
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 8. juli 2012 #2 Skrevet 8. juli 2012 Har litt samme problemet her... Snakket med min jordmor sist, og vi fant ut at det enkleste er å spørre hvem som er på jobb når du evt ringer inn, og ber om en av de andre som er på jobb! :-) det gjorde jeg sist også, og det var ikke noe problem! :-) Problemet kan oppstå om det er veldig travelt, og ingen andre er ledige... !? Men det er lov å spørre om å bytte! :-) husk alt er lov, det er din fødselsopplevelse, og ikke tenk å hva andre tenker! Masse lykke til! :-)
AdrenaLine Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Var innom føden her og fikk søsteren til eksen min som lege. Hun spurte meg straks om jeg ville ha en annen lege. Det samme skjedde da jeg kom inn på akutten og fikk en av de andre mødrene fra barnehagen som lege. Vil tro jordmødre har samme policy'en?
Bamsemams74 Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2012 Var innom føden her og fikk søsteren til eksen min som lege. Hun spurte meg straks om jeg ville ha en annen lege. Det samme skjedde da jeg kom inn på akutten og fikk en av de andre mødrene fra barnehagen som lege. Vil tro jordmødre har samme policy'en? Håper det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå