Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Har vært noen tråder om analsex her inne, men er det noen som bruker dildo i rumpen på mannen av og til? Liker han det? Selv har vi ikke testet dette ut, men han liker at jeg fingrer han, så kanskje vi skulle prøvd noe nytt?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 Ja! Han elsker det og sier han aldri har så mektig orgasme som når jeg bruker dildo på han. Vi begynte med en liten butplug, men nå er det full pakke med stor dildo, hele hånda, slikking og masse masse kos. Vi har ikke prøvd strap-on enda, men tenker at det er neste steg. Pirrende med omvendte roller. (andre anal-elskere her så kom gjerne med tips!) Vi prøver stadig ut nye ting. Alt blir selvsagt gjengjeldt. Tips er masse glidemiddel og god tid! Forresten, det kan selvsagt komme litt bæsj på diverse som har vært i rumpa, men det er jo ikke snakk om en klump liksom, men litt misfarging eller lignende. So what, alle har sett bæsj, er jo bare å tørke av med en kleenex, og man vasker jo alt utstyr etterpå og seg selv/hverandre
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #4 Skrevet 9. juli 2012 Ja her går det begge veier. Han kvia seg nok litt for det i starten, men ikke nå!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #5 Skrevet 9. juli 2012 Det tror jeg ikke min mann er klar for riktig enda, men vi blir stadig mer kreative etter som årene går, så kanskje til slutt? Det vi derimot gjør, er at jeg bruker dildoen inni meg, mens vi har analsex. Det liker han kjempegodt, og kommer nesten med en gang :-D
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #6 Skrevet 9. juli 2012 Jeg bruker vibrator på han! I begynnelsen så var han totalt i mot det for det var vist for homofilt, men han likte å ta jenter analt og prøvde seg frem på meg selvom jeg i utgangspunktet sa jeg ikke gikk med på analsex. Så siden han gjorde det på meg selvom jeg ikke trodde det var noe jeg ville like så tenkte jeg at jeg kunne prøve på han også så jeg begynte med tungen i perineum å siden han likte det så tok jeg det videre og brukte tungen bak, så fingrene også vibrator. Han var veldig skeptisk til vibratoren, men elsker det nå og sier selv at han aldri han kommet så kraftig. Det neste jeg skal kjøpe er strap-on med analvibrator!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå