Gå til innhold

OUTLET ONE i Vestby- Noen med erfaringer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på outlet one i Vestby?

Selger de vesker der? evt hvilke merker?

:)

Skrevet

Nå er jeg usikker på om Outlet One er den "nye" eller den "gamle"?

Jeg har vært mest på den "nye". De selger masse vesker. Spesielt på butikken "Victoria of Sweden" tror jeg den heter. Der finner jeg alltid masse klær også. Min yndlingsbutikk på Vestby.

"Norwegian Outlet" heter det stedet. Usikker på om det er noe annet enn Outlet one...

Skrevet
Nå er jeg usikker på om Outlet One er den "nye" eller den "gamle"? Jeg har vært mest på den "nye". De selger masse vesker. Spesielt på butikken "Victoria of Sweden" tror jeg den heter. Der finner jeg alltid masse klær også. Min yndlingsbutikk på Vestby. "Norwegian Outlet" heter det stedet. Usikker på om det er noe annet enn Outlet one...

"byen" heter Norwegian Outlet, men den som kun er en stor butikk heter Outlet One

Skrevet

Outlet One SUGER! Det er en stor butikk med "kjente merker". Det er mulig jeg ikke henger med i svingene men for meg er det ikke mye av det skrotet de har der som er kjent. De hadde en del Friis & Co der for en stund siden, muligens også noen vesker.

Derimot Norwegian Outlet som #2 nevner er faktisk veldig bra! Men akkurat den butikken hun nevner, Victoria of Sweden, tror jeg faktisk er borte derfra.

Skrevet

Outlet One er en rotete stor butikk, men det ensete jeg pleier å finne der er bukser - de koster til gjengjeld ca 30 kroner stk.

De har vesker, men ikke så mange at gjør noe, og ikke noen spesielle merker.

Skrevet
Outlet One SUGER! Det er en stor butikk med "kjente merker". Det er mulig jeg ikke henger med i svingene men for meg er det ikke mye av det skrotet de har der som er kjent. De hadde en del Friis & Co der for en stund siden, muligens også noen vesker. Derimot Norwegian Outlet som #2 nevner er faktisk veldig bra! Men akkurat den butikken hun nevner, Victoria of Sweden, tror jeg faktisk er borte derfra.

Joda, Victoria of Sweden eksisterer fortsatt. Var der senest for 6 dager siden (mandag). Om de ikke er blitt borte den siste uken da...

Og enig i at Outlet One bare er en masse rot. Var der en gang, men har etter det kun holdt meg til Norwegian Outlet.

Skrevet

Tenker på outleten i Vesty, trodde bare det var èn? som i senere tid er blitt bygget om til en slags "gate" hvor hver butikk er adskilt, tidligere var det èn stor kaos-butikk...

takk for alle svar!

HI

Skrevet

Den suger! Ja, det er merkeklær der, men en grunn til at de ikke blir solgt til "normal" pris.. Fant ikke en dritt som var fint. Norwegian Outlet på i Vestby, handlegaten..

Skrevet

Skal du til Vestby må du gå innom begge.

Det har også en outlet liggende på Sofienmyr. de selger mye Fransa klær der.

Men jeg går aldri på noen av de. men holdningen " nå skal det handles for her det billig". Noen ganger finner du det du leter etter andre ganger ikke.

Jeg liker meg godt på begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...