Prøverpåentil Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Jeg hører vel til her fra idag eller imorgen. Utrolig deilig:D Men jeg lurer på.. Hvordan skal jeg vite om det er for lite bevegelse? Jeg har fremdeles ikke kjent spark som gjør direkte vondt. Føler jeg mest kjenner.romstering inni der:) Noen her som ikke kjenner/kjente ville spark dagen lang på dette tidspunktet? Håper noen kan komme med erfaring:) Føler meg unormal.. Hehe:)
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 8. juli 2012 #2 Skrevet 8. juli 2012 Jeg syntes at det gikk fra spark til å romstere rundt uke 29 mener jeg. Nå er det bare masse romsteringer
VinterSol+2 Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 Barn beveger seg forskjellig, de ligger forskjellig, og så lenge du kjenner bevegelse av et eller annet slag, er det bra:)
CamillaJ Skrevet 9. juli 2012 #4 Skrevet 9. juli 2012 http://www.klikk.no/kvinneguiden/helse/article746250.ece Dette er en god metode synes jeg! Dersom du blir veldig veldig usikker foreslåt jeg at du ringer til føden og får utført en sparketest;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå