Gå til innhold

Non som har opplevd soppinfeksjon?

Anbefalte innlegg

Hvordan opplevde dere det isåfall? symptomer?

Her er det økt utflod, perioder med svie og kløe. Hadde også brunt utflod i mårrest, deretter kom det litt ferskt blod etterpå.

Ingen magesmerter eller andre tegn til noe galt. Har ikke sett et eneste blodspor etter imårrest. så lurer på om dette kan være " bare " sopp at det er såppass sårt derfor det kom ferskt blod?

Kjenner fosterbevegelser som vanlig, og fikk hørt hjertelyden imårrest.

Andre med erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143952909-non-som-har-opplevd-soppinfeksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hørest ut som sopp dette ja. du kan bruke canesten salve og tablett. bare ikke bruk den aplikatoren for å føre tabletten i sjeden. du kan bruke mange kurer på rad. dette fikk jeg besjed om forje svangerskap da jeg var veldig plaget. måtte vel 3 kurer med tablett før det ordna seg.

det med blødninga, kansje du skulle tatt turen til legen i morgen.

Var hos legen idag som også antydet sopp, han tok sopp prøve som skulle sendes til dyrkning. Han tok også GU, men kunne ikke se noe tegn til blod, bare at skjeden var veldig rød. Han hang seg ikke stort oppi blødninga. Det var ikke store greiene, det kom ferskt blod på papiret ved dobesøk, ellers ingen tegn til blod. slimhinnene er vel skjøre så skal vel ikke mye til før det blør litt? Hadde det fortsatt og blødd utover dagen så hadde det vel stilt seg litt annerledes, eller? ikke vet jeg om blodet kom fra skjeden heller, det kunne vært rundt åpningen der det kjentes veldig sårt og svei mye imårrest.

hørest ut som sopp dette ja. du kan bruke canesten salve og tablett. bare ikke bruk den aplikatoren for å føre tabletten i sjeden. du kan bruke mange kurer på rad. dette fikk jeg besjed om forje svangerskap da jeg var veldig plaget. måtte vel 3 kurer med tablett før det ordna seg.

det med blødninga, kansje du skulle tatt turen til legen i morgen.

Hvorfor skal man ikke bruke aplikatoren ?

hørest ut som sopp dette ja. du kan bruke canesten salve og tablett. bare ikke bruk den aplikatoren for å føre tabletten i sjeden. du kan bruke mange kurer på rad. dette fikk jeg besjed om forje svangerskap da jeg var veldig plaget. måtte vel 3 kurer med tablett før det ordna seg. det med blødninga, kansje du skulle tatt turen til legen i morgen.
Hvorfor skal man ikke bruke aplikatoren ?
sikkert noe med at du kan føre den for langt opp i sjeden og gjøre litt skade. vi har jo så sjøre slimhinner i graviditetetn. . de informerer om at vi ikke skal bruke den aplikatoren både med lege og apotek og her på nett.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...