Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Har noen timer å slå ihjel der, alene med mine to små på 2 og 4 år. Er det noe lekeområde inne på selve flyplassen? Eller noe greier rett i nærheten (heller tvilsomt vil jeg kanskje tro..)
Miss Dynamite Skrevet 8. juli 2012 #2 Skrevet 8. juli 2012 Jeg har til gode å se noe rundt der..... Er ganske...øde
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 ikke som jeg har sett...der er det minimalt, kun narvesen og taxfree, og en cafe..
Filursen Skrevet 8. juli 2012 #4 Skrevet 8. juli 2012 det er vel ikke så mye å gjøre på selve flyplassen, men du har jo Metro Lekeland i Sandefjord...
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #5 Skrevet 8. juli 2012 Var det jeg mistenkte ja :/ Har ikke bil tilgjengelig, så lekeland blir nok vanskelig er jeg redd.. HI
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #6 Skrevet 8. juli 2012 Nei. Det er jorder, næringsbygg og parkeringsplasser. Men det går an å sitte på grassbakken utenfor gjerdet og se på flyene som lander og tar av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå