Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har arvet en vogn, Teutonia Mistral. Aner ikke hvilken årsmodell det er, men antar det er en 2006 modell da barnet som har brukt den er født i begynnelsen av 2007. Tenkte jeg skulle vaske trekket, men fant ut at den var noe mer komplisert å plukke fra hverandre enn Emmaljunga'en vår fra 2002. Jeg er rett og slett litt usikker på hvordan jeg bør vaske bagdelen.

Det jeg legger merke til mens jeg driver og "demonterer" trekket er at rundt hele bagdelen er det noen tynne plater som tydeligvis ikke kan tas ut. Jeg antar de er av plast. Selve plata i bånn kan tas ut, men disse små derimot...

Kan jeg alikevel putte trekket med disse tynne platene fortsatt inni, i vaskemaskinen på finvask? Er kjemperedd for å ødelegge noe, da det var nettopp pga. skade på vår egentlige vogn at vi overtok den.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143952886-vask-av-teutonia-mistral/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er egentlig veldig lite begeistret for lufthjul, men kan jo se på det. Det gjør jo ingenting at grusen er der, men det får jo hjula til å høres ut som ei babyrangle, + at jeg føler at den er "møkkete" når jeg hører grusen bare ligger der.

Hvor mye er det evt. nye hjul koster?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...