Gå til innhold

Bittelitt blod på papiret, men det kan vel ikke være noe farlig når det er så lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 40 fullgåtte i dag, og har et par ganger i dag fått bittelitt blod på papiret... Det kan jo være en liten rift eller noe etter sex f.eks, erfaringer? Vil ikke virke helt hysterisk heller, men kjekt å vite at det ikke gjør noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blør man ikke når fødselen begynner da? Du er jo i uke 40.

Men er førstegangs, så ikke hør på meg :)

Skrevet

Vanlig at man blør når fødselen begynner, tvi tvi:D

Skrevet

Et av de vanligste tegnene på begynnende fødsel det ja :) Neppe grunn til bekymring - bare gleder :D

Skrevet

Da sjer de sikkert noe snart da :) lykke til :)

Skrevet

Ikke noe problem, kan være tegn på startende fødsel. Du skal inn til føden for sjekk om du blør masse friskt blod...

Skrevet

Tusen takk for svar dere. ikke noe mer blod lenger, var bare veldig lite et par ganger, men kjekt å forhøre seg ;) Sist gikk vannet 12 dager før termin, så har en litt annen erfaring fra den gang.

Får håpe det skjer noe da, om det ikke bare er en rift som blødde ;) Spennende tid.

Skrevet

...og 1 døgn tok det, så gikk vannet mitt ;) Dere hadde rett jenter, nå er det i gang snart :) Bare å vente på riene da.

Skrevet

Tusen takk :)

Skrevet

Åååå jeg hadde akoratt det samme igår litt blod på papiret når eg tørka meg.

Men ingenting nå. Men eg har 9 dager igjen til termin. Kankje noe på gang her og då ;))

Skrevet

Lykke til!

Skrevet

masse lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...