FødtMedEnPilleiPanna Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Er 40 fullgåtte i dag, og har et par ganger i dag fått bittelitt blod på papiret... Det kan jo være en liten rift eller noe etter sex f.eks, erfaringer? Vil ikke virke helt hysterisk heller, men kjekt å vite at det ikke gjør noe.
Lisse_01 Skrevet 8. juli 2012 #2 Skrevet 8. juli 2012 Blør man ikke når fødselen begynner da? Du er jo i uke 40. Men er førstegangs, så ikke hør på meg
LØVEN1 Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 Vanlig at man blør når fødselen begynner, tvi tvi:D
Drammensjente Skrevet 8. juli 2012 #4 Skrevet 8. juli 2012 Et av de vanligste tegnene på begynnende fødsel det ja Neppe grunn til bekymring - bare gleder
Netti*** Skrevet 8. juli 2012 #6 Skrevet 8. juli 2012 Ikke noe problem, kan være tegn på startende fødsel. Du skal inn til føden for sjekk om du blør masse friskt blod...
FødtMedEnPilleiPanna Skrevet 8. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2012 Tusen takk for svar dere. ikke noe mer blod lenger, var bare veldig lite et par ganger, men kjekt å forhøre seg Sist gikk vannet 12 dager før termin, så har en litt annen erfaring fra den gang. Får håpe det skjer noe da, om det ikke bare er en rift som blødde Spennende tid.
FødtMedEnPilleiPanna Skrevet 10. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 10. juli 2012 ...og 1 døgn tok det, så gikk vannet mitt Dere hadde rett jenter, nå er det i gang snart Bare å vente på riene da.
MKK,JMK;JSK Skrevet 10. juli 2012 #11 Skrevet 10. juli 2012 Åååå jeg hadde akoratt det samme igår litt blod på papiret når eg tørka meg. Men ingenting nå. Men eg har 9 dager igjen til termin. Kankje noe på gang her og då )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå