Gå til innhold

Anbefalte innlegg

....som stadig er redd for at SA? Eg begynte å blø litt for eit par dagar sidan, og det var bare blod på papiret, men blei med ein gong super stressa. Varte ikkje lenge, men har i dagavis hatt litt sånn murringar i magen som kjem og går. Er første gong for meg, så eg er redd for at ting ikkje skal gå bra og sånt. Skal snart til USA på ferie i tre veker, og innser jo nå at det kanskje ikkje var så lurt. Men me trudde ikkje at eg skulle bli gravid før sommaren. Er nå 4+2.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143952876-er-det-bare-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg e og veldi redd for sa og har hatt 3 av de før men nå e eg 11 veker idag :) som monky seie så ser eg og på papiret kver gong men d trur eg e veldi vanlig når en e redd og har gått gjennom litt av kvert for å bli gravid og har en forhistorie.. dette går nok bra skal du se :)

eg e og veldi redd for sa og har hatt 3 av de før men nå e eg 11 veker idag :) som monky seie så ser eg og på papiret kver gong men d trur eg e veldi vanlig når en e redd og har gått gjennom litt av kvert for å bli gravid og har en forhistorie.. dette går nok bra skal du se :)

Ja, det med å sjå på papiret kjenne eg meg igjen i! Eg har stadig småvondt i magen, så blir kanskje litt nervøs av det òg.

Annonse

smertene i magen kommer på grunn av at livmoren strekker seg og gjør plass til et foster :) er 8 uker på vei og har fortsatt "mens" smerter og stikkinger. Så det er heeeelt vanlig de første månedene :) tror nok vi alle er redde for SA. Det viktigste er nok bare å nyte tiden, og prøve (vet det er vanskelig) å tenke at alt er fint!

Bekymrar meg når eg har murringar og blir bekymra når eg ikkje kjenner noko. Det einaste som er konstant hos meg, er at eg helst vil eta heile tida! Skal til legen i morgon, er så mange ting eg ikkje veit osv.

Når det gjeld jordmor, må eg ordne dette sjølv eller henviser legen vidare? Kva bør eg forvente at legen ordnar og fortel meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...