Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 17+6 idag, men jeg har lenge ikke følt noen symptomer på graviditet. Var på UL i uke 12, da var alt bra. Har ikke ømme bryster, kvalme, kun trøtt i perioder og har følelsen av å måtte tisse mye, men så kommer bare noen dråper. Har lagt på meg 1,2 kg (men tror mye kom før uke 12, småspiste endel pga kvalme).

Skal på UL nå om noen dager, kjenner jeg er livredd det ikke skal være liv der lengre :(

Flere som har det slik?

Kan tilføye jeg har verdens dårligste lege, bare klasket en sykmelding i bordet og sendte meg ut derfra igjen :( Sykmelding var ikke det jeg ba om, jeg ønsket bare noen å snakke med, som kunne vise litt forståelse... Skulle til jordmor, men den timen ble avlyst fordi hun var blitt syk, og nå har hun ferie så blir ingen jordmor-time før slutten av august... *sukk*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143952792-ingen-symptomer-lengre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mammantil2prinser

Kjenner meg igjen ja!

Er snart 20 uker og eneste symptom er ømme brystvorter.

Kjenner ikke noe liv what so ever!:( å d stresser meg enormt! På UL i uke 13 var alt perfekt med baby og morkakeplassering så stresser:( UL om noen dager jeg også:)

hadde anbefalt en liten privat UL jeg, om du føler deg stressa. men hadde det slik selv i noen uker også. var på UL i uke 14 for jeg hadde ingen symptomer... men heldigvis var alt bra... er i uke 18 nå og skal på UL på A-Hus neste uke.. uke 12-16 hadde jeg nesten ingen symptomer.. puppene var normale, magen vokste ikke, la ikke på meg, var ikke spesielt sulten, var ikke kvalm, trøtt, sliten... nada...

men så i slutten av uke 16 begynte puppene å leve sitt eget liv, og magen kom (bitte liten klump), vokse og strekke smerter i livmoren, og etter jobb ble anklene hovne, fikk mye vann i kroppen, en liten bekkenløsning snek seg inn (har ennå ikke dratt til legen med det) har vondt nede i korsryggen og framme ved skambeinet. mest merkbart etter en lang dag på jobb.

tror egentlig så lenge du ikke blør, eller har mensesmerter av kraftig slag så er alt i orden fysisk. psykisk.. anbefaler en liten privat UL. og kansje skaffe deg en ny lege og/eller jordmor. :P

take it easy and breathe ;)

De eneste tegnene jeg kjenner er ømme bryster (+at jeg har blitt en e-cup istedet for c...) og noe som visst skal være spark fra innsiden av magen.

Har vært bekymret mange ganger, men så lenge jeg ikke har smerter eller blødninger prøver jeg å ta det med ro.

Var sikker på at da jeg skulle på UL kom det ikke til å være liv - men det var det. Så en aktiv krabat, og det er han jeg kjenner sparker litt hver dag. Er 22+1 i dag. Håper du klarer å slappe av frem til UL.

Annonse

Gjest Nina10

Ikke hatt mye symptomer heller.. hadde ømme bryster og trøttheten lenge før uke 17, kjente liv i slutten av uke 17. Kjenner ikke at jeg er gravid uten om at han sparker som en gærning og får mye kynnere som gjør at jeg må tisse mye. Så har forhørt meg masse selv, og ingen symptomer er like normalt som å ha masse. Får høre av alle at jeg er super heldig og bare må nyte det, du er nok like heldig du og:) Er 25+5:)

Jeg er i uke 29, og har ikke hatt et eneste graviditetssymptom annet enn at mensen ikke kom.

Er akkurat som før. Merker nesten ikke eg er gravid.

Så heller nyt lite symptomer.

Blir bedre snart når du kjenner bevegelse. Har en gal baby i magen, så får bekreftelse hver dag :)

Gjest Gravid og fornøyd

Det med manglende symptomer er helt normalt!

Du er nå i det Gro Nylander beskriver som "den milde midten" - du er over første trimester som ofte medfølger kvalme, ømme bryster, trøtthet og generelt redusert form, men har heller ikke kommet så langt at du kjenner deg tung og sliten, kanskje med halsbrann, ødemer og andre plager som kan følge med de siste månedene av svangerskapet.

Jeg er drøyt 20 uker, og det er mange uker siden jeg kjente noen særlige graviditetssympotemer. Men magen har jo vokst, og jeg kjenner litt fosterbevegelser. Har også vært på rutineultralyden.

Gled deg til ultralyden - jeg er helt sikker på at alt er bra :)

Har hatt lite symptomer hele veien. Trøtt i 1. trimester, og litt uggen om jeg fikk for lite søvn, kasta opp en kveld, men da hadde jeg sinnsykt vondt i hodet i tillegg. Nå merker jeg litt i ryggen hvis jeg sitter rolig for lenge, og full rulle med liv, ellers lite merknader .,

Veeeeldig lettet idag. Vært på UL idag, og der var en sprell levendes krabat inni magen min! Hurra! Så deilig å se!

Jordmor reagerte på jeg hadde lite/ingen mage til å ha en 19 uker gammel baby inni der, men det ser ut som han får det han trenger allikevel, så da spiller det ingen rolle :)

Og ja, det blir en GUTT!!! :)

Annonse

Så bra :) Gratulerer me en liten gutt på vei. GLED DEG!! De er helt hærlige :) har en selv på snart 2 år <3

Kan fortelle at jeg har hatt 2 uker uten symtomer etter mange uker me kvalme å oppkast... man begynner jo å lure, siden man ikke kan kjenne så mye enda, åsså vil man gjerne se, helst før... men men... her er det ikke ul før 13.august... så er veeeeeeldig spent! Er nok noe inni her, selv om det har roa seg litt ned. Er jo ofte slik med de fleste ;)

Gjest Aprikos Syltetøy

Kjenner meg igjen i noen av innleggene her. Hadde siste uke med ømme pupper i uke 7. Etter det har jeg ikke merket noe til at jeg er gravid engang... Er 12+4 i dag. Fikk se på ul i uke 9, da var alt bra. Så tenker at alt er greit nå også da... Skal til legen på fredag, får se da :)

GRATULERER SÅ MYE MED GUTT :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...