Gå til innhold

Siste uken her!

Anbefalte innlegg

Føles utrolig god å nærme seg andre trimester. Hørte hjerte til lille gull senest i stad med angelsound, og nå storgleder jeg meg til tida i møte. Forhåpentligvis forsvinner kvalmen og trøttheta snart:) Kjedelig å legge seg i ni-ti tida hver kveld..

Hvordan er formen til dere andre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143952784-siste-uken-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei ;) jeg er 11+3 og hørte hjertelyden selv igår med angelsound ;) var så vakkert. gleder meg fælt til torsdag hvor jg går over i andre trimester, hatt flere SA bak meg så ikke turt å tenke på graviditeten men nå skal det gledes!!<3

Formen min er noe annet, veldig kvalme, sulten,svimmel og svær mage. ;) men sist svangerskap hadde jeg hypermesis så dette er ingenting egentlig<3

eg går og inn i min siste uke på 1 trimester og føles herligt ;) eg e veldi kvalm å uvel ennå og trøtt som bare det men d går vel over snart :) me har prøvd i 2 år og eg har mista 3 så nå e håpet der og trur nok d går bra nå :) skal på tidli ul på onsdag :) håper på mindre kvalme itte kvert :)

uff du har virkelig hatt uflaks du da, den kvalmen og uvelheten er ikke noe artig altså. føler det er så mye jeg gjerne kulle ha unna gjort, men formen strekker bare ikke til ;) og stakkars gubben som hjelper til så mye her atter <3 men bare noen dager igjen så skal jeg begynne og sette meg godt til rette og begynne og planlegge det lille nurket i magen, med utstyr og navn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...