Gå til innhold

1 dag over terminen i dag og er bare så lei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite klageinnlegg fra meg. Hadde termin i går og vil bare at han skal komme ut. Har mye vondt i magen og hatt tak i magen innimellom i flere dager men skjer ikke noe mer. Alle her hjemme har sommerferie og ønsker å finne på noe hver dag, prøver å bli med på det meste men er SÅ lei. Vet at samme hva som skjer er det toppen to uker til han er her, men klarer ikke helt å glede meg over det. Beklager klagingen. Er bare godt å få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg kjempegodt. Jeg har ni dager igjen og er egentlig mest sliten. Føles som noen har kjørt over meg med en traktor og er bare så sinnsykt sliten, og alt er tungt. Nettene er grusomme med vondt og halsbrann. Gleder meg så til å få kroppen min tilbake for nå fungerer den virkelig dårlig!! Lykke til til deg :)

Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det! Jeg er 3 dager over termin. Føler jeg ødelegger ferien for de her hjemme, orker ikke være med på noe. Har lite kynnere, men føler meg helt elendig for det...

Synes ikke det er noe spennende å ikke vite når det skal skje jeg :(

Skrevet

Man trenger å få det ut - krysser fingrene for at det skjer snarest mulig :) lykke til!

Skrevet

Alle har lov til å klage når de er over termin:) Krysser fingrene for deg jeg også. Og pass på å drikke nok jenter! Man trenger nok veske i varmen, ellers blir man enda slappere:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...