Gå til innhold

Intense smerter ved eggløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har eggløsning denne uken, å skal si dere det har jobbet der nede. Eggløsningssmertene begynner å bli på lik linje med menssmerter. Dvs at de begynner å bli veldig intense i perioder. Er dette noe som er unormalt? Flere som opplever dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på akkurat samme måte!

Skrevet

Me too! Tror det kommer med alderen jeg... ihvertfall på MEG! Aldri hatt så vonde eggløsninger eller mensmerter som nå!

Fytti katta,så vondt det gjør til tider! :(

Skrevet

Samme her! Første gang jeg merket det trodde jeg syklusen min virkelig var på bærtur, helt til jeg så på kalendren.. Men skal vel bare være sånn da? :P Man slipper å bruke penger på eggløsningstester ! hoho!

Skrevet

Hehe,ja DET kan du si! Sparer penger ihvertfall :P

Skrevet

Vet at endometriose kan gi smertefulle eggløsninger, og at tilfellene med endometriose øker med alderen (symptomene kan komme og gå også)..

Skrevet
Vet at endometriose kan gi smertefulle eggløsninger, og at tilfellene med endometriose øker med alderen (symptomene kan komme og gå også)..

I know,og DET skremmer meg,men jeg er jo under utredning på Riksen,og de sjekker meg hver gang jeg er der,så da håper ejg jo de tar forhåndsregler... tok laparaskopi i 2010,og da fant de ingenting :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...