Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har en sønn på 2 år og 4 mnd nå og han har noe allergi og jeg er ganske sikker på at det er noe type parfyme greier der også! går visst ikke ann å undersøke har legen sagt.. Greia er at når jeg bruker libero såpe, olje osv så klør ha noe så vannvittig over hele kroppe, zyrtec hjelper ikke da! Det står jo uparfymert på dissa produktene.. han bruker libero bleier.

Noen som har tips til gode råd hva gjør man når guttungen klorer seg så han begynner å blø og ikke får sove om natta??

Kremer, tips, hva som helst!! Får så vondt av å se på dette..

Bruker ikke annet en neutral både vasking , såper , alt nå.. men tenkte jeg får prøve med libero og se, jeg har jo ikke prøvd på noen mnd nå.. så starta det igjen..

Han klør også av visse solkremer, men virker som det fortsatt klør litt når det er uparfymerte solkremer, blir ikke klok!!!!!!!!!

Veldig gode perioder da det er overskyet og ikke må bruke solkrem, men han skal jo kunne bruke uparfymerte solkremer??!!

Håper virkelig noen har noen svar på dette eller tips! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143952716-irritert-hud-libero/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å ikke bruke libero? må jo være det letteste.

kan jo være et av de mange andre kjemiske stoffene de bruker som han reagerer på, ikke pafyme. se etter de samme stoffene i de produktene han reagerer på. det finnes mange andre barneprodukter enn libero på markedet.

av kremer bruker jeg lite på ungene, men synes apobase har vært ok. solkremer bruker jeg dem for barn.

HAr ikke brukt libero på lenge og det har gått bra, så har så og si kuttet ut de produktene, men måtte prøve siste gangen nå, ser jo at det må bort. Bleiene reagerer han ikke på! Bruker spenol og det funker, alle andre kremer (selv om parfymefri) har han reagert på. Solkremen er parfymefri og for barn..

Men skal saufare de produktene han reagerer på og se om jeg ser noe sammenheng. Er bare at det er veldig mange like der, så er vel en kombo sikkert.. får vel bare prøve videre... Tusen takk for svar!

Takk for tips:) Det som er bra nå er at han er så og si blitt tørr. Tenkte å prøve litt nå når vi var hjemme noen dager. Ingen bleier på dagen fra 1. dag ,bare på natta, og de er det nesten ingenting i:) Begge deler går i do, det er så morro! Men skal absolutt prøve de sine bleier på natta da:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...