Serepta Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 Jeg har arvet en fin, gråmalt kommode med tre skuffer. Denne skal stå i gangen, og fungere som skoskap. Jeg har lyst å skrive navn på skuffene, men er håpløs til å male, skrive, tegne. Har også dårlig erfaring med sjabloner.. Går det an å bestille slike wallstickers med egen tekst ? I så fall hvor ? Tenkte å ha navnene til guttene + mitt på hver vår skuff.
Serepta Skrevet 7. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2012 Er det å ødelegge ? Jeg har ingen veggord el i huset ellers (jeg har jo skjønt at det er definisjonen på Harry), men ønsker navn på skuffene for å gjøre dem litt mer personlig. Og fordi kommoden blir litt kjedelig uten noe pynt. Det er ikke snakk om noe antikke, veldig verdifulle greier. Men en eldre litt kosleig kommode som er gråmalt.
CaptainHindsight Skrevet 7. juli 2012 #5 Skrevet 7. juli 2012 Ei venninne av meg pusset opp en kommode og hun byttet knottene og hang på noen dusker med navnelapper på Høres kanskje litt søkt ut, men er faktisk utrolig søtt.
Serepta Skrevet 7. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2012 Det hørtes kult ut ja. Og det er jo sååå mange fine knotter å få. Men på denne kommoden så er det ikke knotter, men sånne innfeldte trehåndtak som ikke kan tas bort. Kjedelig.
Gjest sug lut Skrevet 7. juli 2012 #7 Skrevet 7. juli 2012 Du kan jo bestille et barnevognskilt til dere hver og skru det på skuffen? (Det er ikke BARE et tulleforslag heller, egentlig.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå